از بین بردن و پاک کردن هاشور ابرو

پاکسازی فیبروز

پاکسازی فیبروز

از بین بردن و پاک کردن هاشور ابرو

پاک کردن تاتو ابرو یا پاک کردن میکروبلیدینگ در منزل یکی از دغدغه‌های خانم‌هاست. درصدی از افرادی که کار تاتو یا فیبروز ابرو یا میکروبلیدینگ ابرو انجام می‌دهند از کارشان به سرعت پشیمان می شوند. چرا که توقع دیگری از نتیجه کار داشته اند و آنی که می‌خواستند نشده است. این می‌تواند به دلیل بی تجربگی و بی‌کیفیت بودن کار تاتو کار یا هاشور زن بوده است که انتخاب کرده‌اند. یا به خاطر توقعات غیر معمول خود مشتری می باشد. به هر حال روش هایی موجود است که می توان هاشور ابرو را در خانه پاک کرد. هرچند هاشور ابرو مویی که روشی جدید از هاشور ابرو یا تاتو ابرو است کار نیمه دائمی بوده و خودش از ۶ تا ۱۲ ماه دوام دارد.

روش های طبیعی و خانگی برای پاک کردن تاتو یا هاشور ابرو

استفاده از نمک برای پاک کردن هاشور ابرو در منزل

نمک می تواند لایه بردار خوبی برای پاک کردن هاشور ابرو باشد. برای پاک کردن تاتو ابرو بانمک ابتدا باید ابرو را مرطوب کرده و سپس مقداری نمک را روی آن بریزید. البته باید به صورت خوابیده باشید یا فرد دیگری برای شما انجام دهد . سپس با یک پارچه بسیار تمیز شروع به ساییدن محل هاشور ابرو کنید. کم کم محل مالش قرمز می شود. نمک به تنهایی هم می تواند استفاده شود ولی نمک همراه با آب لایه بردار قوی تری است .
این کار را ادامه دهید. هرچند همراه با درد باشد ولی زیاد از حد زخم نشود تا مشکل جدیدی روی ابروی شما ایجاد نشود. مراقبت باشید که اگر جای هاشور ابروی شما زخم است زیاد آن را احساس نکنید.

استفاده از آلوورا برای پاک کردن هاشور ابرو در منزل

یک قاشق ژل آلوورا تازه را با محتوای یک کپسول ویتامین e که حالت ژله‌ای است را مخلوط کنید. این دو را به خوبی با هم مخلوط کرده و روی هاشور ابروی خود گذاشته و بگذارید تا ۴۵ دقیقه روی ابرو باقی بماند. برای اثربخشی این مخلوط بهتر است آن را پس از استحمام و مرطوب کردن پوست انجام دهید و قابل ذکر است که باید ادامه دار باشد و حداقل ۱۰ روز این روند را برای از بین بردن هاشور ابرو و جای تاتو ابرو تکرار کنید .

پاک کردن هاشور ابرو

پاک کردن هاشور ابرو

استفاده از آبلیمو و نمک برای پاکسازی تاتو ابرو

مقدار نمک صد گرم را با آب یک لیمو مخلوط کنید و با استفاده از مقداری از پنبه به این ماده را روی هاشور ابرو یا تاتو ابرو ماساژ دهید و سپس خود را با آب گرم بشویید. نمک لایه بردار پوست است و لیمو سفید کننده پوست است که در دراز مدت باعث پاک شدن پوست از هاشور ابرو یا پاک کردن فیبروز ابرو میباشد. سدیم و کلر موجود در نمک به پاک کردن تاتو ابرو کمک می کند .
موارد دیگری نیز وجود دارد که به کمک آن می‌توانید تاتو ابرو یا هاشور ابروی خود را پاک کنید.

۱- ترکیب پودر دکلره و آب

۲- سفیداب شستن پوست با سفیداب روزی چند مرتبه

۳- ماساژ ابرو با سرکه سفید

۴-  استفاده از فلوراید یا خمیر دندان روزی ۲۰ دقیقه

۵- در نهایت استفاده از پماد هیدروکسی کتون و ترتینوئین که باعث کمرنگ کردن ملانین و رنگدانه های پوست شده. ولی ضررهای جانبی زیادی برای پوست دارد.

۶- استفاده از کرم‌های پاک کننده هاشور ابرو. گرم های پاک کننده تاتو اخیراً وارد بازار شده است که برخی از پزشکان آن را زیاد پیشنهاد نمی کند. اکثر اینکه کرم ها ماهی یک بار استفاده می شود نام این که پروفیت .

۷- ترکیب آلوورا نمک ماست و عسل از هر کدام دو قاشق در کاسه ریخته و به خوبی هم بزنید. این مخلوط را به مدت ۳۰ دقیقه روی ابرو قرار دهید و سپس با آب بشویید . و بعد از آن به مدت ۳۰ دقیقه با نمک ماساژ دهید. بعد از اینکه پوست تان را با نمک ماساژ دادید پماد آنتی بیوتیک با آن بمالید و به مدت سه روز این کار را تکرار کنید. بعد از یک هفته نتیجه معجزه آسای این مخلوط را روی ابروی خود مشاهده خواهید کرد .

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *