انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز

فیبروز به روش لیفت

فیبروز به روش لیفت

انواع مدل های هاشور ابرو بر اساس فیبروز

هاشور ابرو بر اساس روش فیبروز ابرو در مدل‌های مختلفی صورت می گیرد که افراد با توجه به خواستشون و سلیقه خودشون میتونن مدلی را انتخاب کند و روی ابروهای خودشون بزنن. معمولاً متخصصین با مشاهده صورت و اجزای صورت افراد بهترین مدل را برای هاشور ابرو ها برای فیبروز ابرو انتخاب می‌کنند. البته اینا باید متخصص های فیروز باشند تا بتوانند به خوبی کار شما رو انجام بدن. مدل های مختلف هست مثل اسپاین ۳ اسپاین ۵ اسپاین ۶ و …. که هرکدومشون به صورت خاصی زده میشه و باید ببینند که ابروی شما چه مدل بهش میاد .

 

انواع مدل های هاشور ابرو

انواع مدل های هاشور ابرو

مزایای فیبروز ابرو چیست

اجرای فیبروز ابرو به دست افراد ماهر و با تجربه سبب میشه که موهای صورت طبیعی و بسیار هنرمندانه روی پوست ابروی شما و بین موهای ابرو تون کار میشه . با توجه به اینکه در متد فیبروز ابرو رنگدانه ها به عمق پوست نفوذ نمی کند و بر روی لایه درم پوست رنگ گذاری میشه. و در نهایت پاکسازی اون خیلی آسون تره و خیلی زودتر این رنگ ها میرن. و تون رنگی اونها رو به قرمز و دودی نمیشه و در هر لحظه بدون هیچگونه مشکلی می تونید ابروهاتون رو تغییر بدین. که این موضوع از بهترین و اصلی ترین مزایای فیبروز ابرو هست. 

از دیگر مزیت های این روش فیبروز ابرو در اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کنید.

یکی به وجود آمدن التهاب کمتر در مقایسه با دیگر روشها که در روش فیبروز ابرو  پوست کمتر آسیب میبینه و عمق کار کمتره .

۲- دقت بالاتر و در نهایت داشتن ابروهای خیلی طبیعی تر و زیباتر از مهم‌ترین نکته‌ای که تو این روش فیبروز ابرو در اصفهان وجود داره همون زیبایی و طبیعی بودنش هست

۳- ایجاد تراکم بالا در این قسمت

۴- تغییر آسون مدل ابرو در فیبروز ابرو اصفهان چون که خیلی دائمی نیست

۵- وجود مدلهای مختلف.

برای اجرای این متد با توجه به ابروی طبیعی شما اجرا میشه

۶ داشتن هزینه مناسب

۷ بهترین گزینه برای ایجاد قرینه سازی در ابروها. در روش فیبروز ابرو قرینه سازی ابرو خیلی مهمه و در این روش حتماً باید قرینه‌سازی خیلی دقیق انجام بشه .

۸- سوزش و درد کمتر. چون که این روش پوست رو خیلی خراش نمیده و رنگ گذاری در پوست و پاره شدن پوست خیلی کمتره .

۹- دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها

باید توجه داشته باشیم که با انتخاب روش فیبروز ایرو اصفهان  در کمترین زمان صاحب ابروهای طبیعی با زیبایی خاصی میشین. از تمامی مزیت‌های روش فیبروز استفاده می کنید.

 

مزایای فیبروز ابرو

مزایای فیبروز ابرو

معایب فیبروز ابرو

اگه بخوام در مورد معایب فیبروز ابرو بهتون بگیم باید بگویم که افرادی که از قبل تاتو کردن به راحتی نمی توان از این روش برای زیباتر کردن ابرو خود استفاده کنند. و نمی توان از فیبروز ابرو بهره‌مند شوند و بهتره که قبلش حتما ریموو بکند یا دکوپاژ کنن . تا اون رنگ بد ابرو گرفته بشه البته در مواردی که تاتوی قدیمی ابرو کم رنگ شده باشه امکان فیبروز ابرو هست ولی فیبروز به این قشنگی در نمیاد. با توجه به اینکه این روش فیبروز ابرو یک روش دستی هست به فشار دست کاربر یا اون کسی که داره کار میکروبلیدینگ فیبروز را انجام می دهد بستگی دارد. اگر طرف فشار دستی بیش از اندازه داشته باشد ابرو رنگ ریزی میکنه و ممکنه رنگ بدی یو بعد از مدتی به شما بده و به موهای ابرو شما آسیب بزنه.  اگر فشار کمی داشته باشه باعث میشه که خیلی زود ابروهای شما در عرض یک ماه پاک بشه و هیچی ازش نمونه هستید. پس فیبروز کار شما باید فشار دست مناسبی داشته باشد. نه در حدی که خیلی سطحی باشد که زود پاک بشه و نه خیلی عمیق بشه که باعث خونریزی شما بشه .

رنگ فیبروز ابرو در اصفهان

در برخی از مراکز رنگ‌های بسیار نامرغوب استفاده می‌کنند که همین امر سبب میشه که ماندگاری فیبروز ابرو خیلی کمتر بشه و این که رنگش بعد از مدتی خیلی بد رنگ بشه و مدت زمان کوتاهی شاهد کمرنگ شدن رنگ ابرو باشیم . به همین دلیل توصیه میشه که به مراکز معتبر و جاهای قابل اطمینان برین واسه فیبروز ابرو اصفهان تا کمترین آسیب به ابرو وارد بشه و هزینه شما هدر نره .

مشکل توی فیبروز اینه که ممکنه طرف انقدر فشار دستش کم بشه که بعد از یک ماه تمام خطوط پاک بشه و این خیلی ریسک کمتر از تاتو ابرو .

رنگهای مورد استفاده در فیبروز ابرو

در بخش قبلی هم اشاره کردیم فیبروز ابرو در انواع رنگ های مختلف اجرا میشه رنگ هایی که در این روش زیبایی ابرو استفاده می‌شد از انواع معدنی تهیه و تولید میشه. این رنگها معمولاً پایه آب و یا پایه الکل هستند. همچنین با توجه به این که فاقد فلزات سنگین هستند به راحتی جذب پوست می شوند و از این رو ظاهر ابرو بسیار طبیعی هست. همچنین از دغدغه خانم هایی که قصد استفاده از این روش را دارند ترس از برجای ماندن طرح رنگ قرمز یا دودی دارن. با خیال راحت میتونیم بگیم هیچ جای نگرانی و استرس نیست و رنگ های استفاده شده در روش  فیبروز ابرو اصفهان به راحتی از پوست پاک می‌شوند و هیچ ردی قرمز یا دودی به جا نمی ذارن . توجه داشته باشیم که رنگ های مورد استفاده در متد فیبروز ابرو توسط موسسه فی تهیه و تولید می‌شود و در تولید آن از هیچ گونه مواد مضر مثل سرب اکسید آهن و نیکل استفاده نمیشه و رنگهای تولید طبیعی می باشد. شما می توانید برای ماندگاری بیشتر از این روش از رنگ های جدید استفاده نمایید و همچنین هیچ گونه قرمزی را با پاک کردن جوهر ابرو مشاهده نمی‌کنید. کمپانی فی بسیار معتبر است که این رنگ‌ها را تولید می‌کند و از لحاظ کیفیت رنگ فیبروز بهترین است. به تازگی کمپانی فی یک نوع مواد هم ساخته که به راحتی می توان رنگ های فیبروز  را بدون پارگی زیاد درد و خونریزی و همچنین جاگذاری روی پوست پاک کنه .

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو از دیگر مواردی که بیشتر افرادی که خواهان اجرا انجام این روش هستند روی این موضوع خیلی حساسیت نشون میدن. در حالت کلی میتونیم بگیم دوام هاشور ابرو به روش فیبروز به علت های زیادی بستگی دارد اما در حالت عادی ماندگاری این روش آرایشی ابرو بین ۶ ماه تا یکسال است. چرا که هاشور انجام شده با روش میکروبلیدینگ و فیبروز نسبت به روشهای دیگر عمق کمتری دارند. در نتیجه موندگاریش هم کمتره .

البته این را مد نظر داشته باشیم که اگر هاشور ابرو در این روش عمیق تر انجام شود و از رنگ های به روز فیبروز استفاده بشه ماندگاری هاشور فیبروز افزایش پیدا میکنه. جوهر تاتو در این روش به دلیل اینکه کمتر نفوذ میکنه ماندگاری کمتری رو داره در حالی که ماندگاری تاتو های قدیمی و چون عمیق تر بودن بیشتر بود.

و دیگر چیزی که باعث میشه رنگ پذیری کمتر بشه به نوع پوست بستگی داره. هر چی نوع پوست چرب تر باشه رنگ پذیری پوست کمتر و در نهایت ماندگاری فیبروز کمتر خواهد شد و اگر پوست خشک باشه و نازک باشه ماندگاری فیبروز و میکروبلیدینگ بیشتر میشه .

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو

قیمت فیبروز ابرو در اصفهان

فیبروز ابرو قیمتهای متغیری داره چون موادی که استفاده می‌شه خیلی متغیره. مواد فیبروز ابرو که در سالن های معتبر استفاده میشه خود رنگ فیبروز , پرما و kp هستند و  این کار خیلی کار ظریف و تخصصی هست و پیشنهاد میشه به افرادی که تخصص ندارند این کار را نسپارید .

قیمت‌ها متغیرند به خاطر عوامل زیر:

۱-یکی تخصص که هرچه تخصص بیشتر باشد قاعدتاً قیمت بالاتر میره

۲-دو میزان رنگ و نوع رنگی که استفاده میشه

۳-سه مارک رنگی که استفاده میشه

۴- تعداد سوزن‌ها

۵- موقعیت جغرافیایی که به آن مراجعه کردید مثلاً در تهران قیمت فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ ابرو خیلی بیشتر از اصفهان و قیمت فیبروز در اصفهان خیلی بیشتر از شیراز یا همدان هست .که میتونه قبل از اقدامات فیبروز ابرو در مورد هزینه‌ها و قیمت آن اطلاعاتی بدست بیارید و بعد اقدام کنید. همچنین می توانید با مراجعه به الناز بیوتی ارزان ترین و مقبول ترین قیمت ها را داشته باشیم و زیبایی ابرو خودتون اضافه کنید .

 

قیمت فیبروز ابرو در اصفهان

قیمت فیبروز ابرو در اصفهان

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *