انواع هاشور ابرو و چه هاشور ابروی بهتره

هاشور ابرو تلفیقی یا ترکیبی

هاشور ابرو تلفیقی یا ترکیبی

انواع هاشور ابرو و چه هاشور ابروی بهتره

امروزه انواع هاشور ابرو بین خانم‌ها رواج زیادی پیدا کرده و هر خانمی بسته به سلیقه و نوع پوست خودش یکی از انواع هاشور ابرو را انتخاب می کند.

در مقالات قبلی مطالبی راجع به دوام هاشور ابرو یا ماندگاری هاشور ابرو همچنین عوارض هاشور ابرو گفته شد و همچنین مواردی راجع به پاک کردن هاشور ابرو نیز کرد . در این مقاله می‌خواهیم انواع هاشور ابرو را به تفصیل بررسی کنیم و بگوییم چه هاشور ابروی بهتره؟

البته برای این که بدونیم چه هاشور ابروی بهتره باید به سلیقه و نوع پوست خودمون هم توجه کنیم. مثلاً هاشور ابرو مویی یا هاشور ابرو به روش فیبروز برای پوست چرب توصیه نمیشه چون ماندگاری هاشور ابرو به روش فیبروز برای پوست چرب بسیار کم است. پس برای پاسخ به این سوال که چه هاشور ابروی بهتره باید انواع هاشور ابرو را بدانیم.

هاشور ابرو سه بعدی

هاشور ابرو سه بعدی یکی از پرطرفدارترین نوع هاشور ابرو می باشد که خانم های زیادی به این کار مبادرت می‌کند. در روش هاشور ابرو سه بعدی زمانی که هاشور به اتمام رسید یک هایلایت همرنگ با هاشور یا رنگ روشن روی ابرو زده می‌شود و بعد با یک رنگ تیره تر پرزهایی مانند موهای نازک در وسط کار کشیده می‌شود. که یک هاشور ابرو طبیعی را نتیجه می دهد. این روش به خاطر خطوط کوتاه و پر زی ماندگاری هاشور ابرو را کم می‌کند.

 

هاشور ابرو سه بعدی

هاشور ابرو سه بعدی

هاشور ابرو به روش فیبروز

در روش هاشور ابرو به روش فیبروز برای افرادی که ابروهای کم پشتی دارند و می‌خواهند به صورت کاملاً طبیعی ابروهای خود را فرمدهی کند و پرپشت نشان دهند مناسب است. هاشور ابرو به روش فیبروز یکی از جدیدترین مدل هاشور ابرو است و هزینه هاشور ابرو به روش فیبروز از بقیه انواع هاشور ابرو بیشتر است. چرا که رنگ‌ها و موادی که استفاده می‌شود گران‌تر می‌باشد. هاشور ابرو به روش فیبروز بسیار بسیار پرطرفدار است چراکه طبیعی می باشد. البته به خاطر نوع رنگ‌ها این روش یک روش نیمه دائم است و ماندگاری هاشور ابرو به روش فیبروز کمی پایین است.

 

هاشور ابرو به روش فیبروز

هاشور ابرو به روش فیبروز

هاشور ابرو پر هاشور ابرو پر

روشی از هاشور ابرو می باشد که در آن خطوط زیادی رسم می شود و به اصطلاح هاشور ابرو پر است. هاشور ابرو پر زیاد پیشنهاد نمی‌شود چرا که بعضی پوست ها پخش رنگ زیادی دارد و اگر از همان ابتدا هاشور ابرو بسیار پرکار شود ممکن است هاشور ابرو وسایه ابرو تبدیل شود. هاشور ابرو پر بهتر است در مرحله طرح ترمیم انجام شود.

هاشور ابرو تلفیقی یا ترکیبی

هاشور ابرو تلفیقی یا ترکیبی نوعی از هاشور ابرو است که انواع هاشور ابرو را با هم ترکیب می کند. مثلاً شیدینگ ابرو با فیبروز ترکیب میشود یا سایه ابرو در انتهای ابرو و هاشور مویی ابرو در تاج ابرو به کار میرود .

هاشور ابرو تلفیقی یا ترکیبی

هاشور ابرو تلفیقی یا ترکیبی

انواع مدل هاشور ابرو – بیتوته

انواع مدل هاشور ابرو ۲۰۱۹ – 

۵۰ مدل هاشور ابرو ۲۰۱۹ برای صورت گرد و کشیده 

 

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *