با هاشور ابرو پهن و دخترونه جوان بمانید

هاشور ابرو فیبروز

هاشور ابرو فیبروز

 چطور با هاشور ابرو پهن و دخترونه جوان بمانید

امروزه هاشور ابروی مویی یا هاشور ابرو سه بعدی طرفداران زیادی ببین خانم هایی که به یک مدل ابرو جدید نیاز دارند پیدا کرده است.

هاشور ابرو پهن و یا هاشور ابرو دخترانه

مدلهای جدید هاشور ابرو

مدلهای جدید هاشور ابرو

هستند که امروزه به شدت ترند شده است. خانم‌ها برای جوان تر کردن سن خود به هاشور ابرو پهن و دخترونه رو آوردند. هاشور ابرو اسپرت یا فشن هم یکی دیگر از چهره‌های امسال است.

در مقالات قبلی اینکه هاشور ابرو چیست عوارض هاشور ابرو به اینکه ماندگاری و دوام هاشور ابرو  چقدر است صحبت کردیم . گفتیم انواع هاشور ابرو چیست؟ و اینکه بهترین مراکز هاشور ابرو اصفهان هم معرفی کردیم.

هاشور ابرو فیبروز

هاشور ابرو فیبروز

ارتباط هاشور ابرو پهن و دخترونه جوان بمانید با جوانی

در قدیم این مد بود که ابروها را باریک می کردند. بعد از مدتی خانم‌ها به این نتیجه رسیدم که ابروهای خود را بالا ببرند و به اصطلاح مدل ابرو فشن البته خیلی هم بد بود. الان همه ی آن خانمها به دنبال پاک کردن هاشور ابرو یا تاتو قدیمی خود هستند.

کارشناسان زیبایی به این نتیجه رسیدند که مدل ابرو متناسب با چهره در جوانی و جذابیت چهره اثر بسزایی دارد. هاشور ابرو دخترانه هم همان نوع هاشور ابرو هاشور ابرو جدید که به آن هاشور ابرو به روش فیبروز هم می گویند. یک مدل هاشور ابرو جدید است که باعث می‌شود یک مدل ابروی زیبا و جذاب داشته باشید و بر اساس جام چهره مدل ابرویی که به صورت شما می آید پیاده سازی شود. یک هاشور ابروی حرفه ای هاشوری است که در آن ابرو به چهره شخص بیاید.

هاشور ابرو دخترانه

هاشور ابرو دخترانه

هاشور ابرو پهن

هاشور ابرو پهن

 

هاشور ابرو پهن و دخترونه

هاشور ابرو پهن و دخترونه

مدلهای جدید هاشور ابرو

مدلهای جدید هاشور ابرو

هاشور ابرو جدید

هاشور ابرو جدید

هاشور ابرو خطی

هاشور ابرو خطی یک روش جدید هاشور ابرو و جدیدترین مدل هاشور ابرو است که با ترسیم خطوط طبیعی توی ابرو انجام می‌شود. هاشور ابرو خطی به ابروها حجم داده و ابروها را پهن تر می کند. مدل هاشور ابرو پهن دخترانه با هاشور ابرو خطی در می آید. هاشور ابرو خطی یکی از انواع مدل جدید هاشور می باشد که در مدل ابروی پهن و دخترانه به کار می‌رود. هاشور ابرو خطی یا هاشور ابرو مویی انواع مختلفی دارد: مثل هاشور ابرو به روش فیبروز یا تاتو ابرو بلیدینگ , هاشور ابرو به روش نانو.

مدل جدید هاشور

هاشور ابرو پهن و دخترونه

 

هاشور مویی ابرو

هاشور مویی ابرو

هاشور ابرو جدید هاشور ابرو نانو

هاشور ابرو به روش نانو یکی از جدیدترین مدل هاشور ابرو ۲۰۱۹ می‌باشد. نانوبلیدینگ یا هاشور ابرو با دستگاه میکروپیگمنتیشن میباشد. روش کار هاشور ابرو نانو به این صورت است که از دستگاه میکروپیگمنتیشن برای رسم خطوط طبیعی در ابرو استفاده می‌شود. هاشور ابرو به روش نانو بسیار طبیعی است و بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد چرا که لابه لای موهای خود ابرو کار می‌شود و بسیار بسیار طبیعی است.

مدل جدید ابرو پهن و هاشور زده بسیار زیبا و شیک ۲۰۱۸

مدل هاشور ابرو پهن

 

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *