بهترین ترکیب رنگ میکروبلید برای انواع پوست ها

بهترین ترکیب رنگ میکروبلید

بهترین ترکیب رنگ میکروبلید

بهترین ترکیب رنگ میکروبلید برای انواع پوست ها

بهترین ترکیب رنگ میکروبلید یا تاتو ابرو , تر کیب رنگیه که بعد از مدتی به بدرنگی نرسه و متناسب با پوست مشتری باشه . برای بهترین ترکیب رنگ میکروبلید و هاشور ابرو البته رنگ موها و سلیقه مشتری ( در حد امکان) در نظر گرفته میشه پس ما صرفا یک ترکیب رنگ خاص برای همه مشتریا نداریم که بهش بگیم بهترین ترکیب رنگ میکروبلیدینگ !

بهترین ترکیب رنگ میکروبلید برای پرما

بعد از در نظر گرفتن رنگ پوست و رنگ مو برای داشتن بهترین ترکیب رنگ میکروبلید باید برند رنگ رو هم در نظر بگیریم. خیلی از برندها مثل کی پی ته تناز همه رنگاش دودی میشه یا استفاده از رنگای فیک و ارزون با هر ترکیب رنگی بعد از یه مدت قرمز میشه به خاطر وجود اکسید آهن خیلی زیاد.

توی این مقاله بهترین ترکیب رنگ میکروبلید با دو تا رنگ پرما رو میخوام معرفی کنم که این ترکیب رنگ برای انواع پوستا مناسب باشه.

در ابتدا دوتا رنگ پرما می خوام معرفی کنم که برای همه پوست ها قابل استفاده باشه.

خیلی این سوال را پرسید این که برای بهترین ترکیب رنگ میکروبلیدینگ یا بهترین ترکیب رنگ فیبروز چه رنگ هایی از پرما بخریم ؟

و ترکیب کنیم که برای همه پوست ها مناسب باشه؟

من میدونم که رنگ های با کیفیت و اورجینال پرما بلند خیلی گرونه و تهیه چند تا رنگ برای شما کار هزینه بری هست.

تو این مقاله می خوام دوتا رنگ رو معرفی کنم که میتونید بهترین ترکیب رنگ میکروبلید و تاتو ابرو  رو برای تقریباً همه پوست ها انجام بدین.

اولین و پرکاربردترین رنگ پرما رنگ اسپرسو پرما بلند هست. این رنگ کاملاً تیره و خنثی هست و بهترین رنگ پرمابلند هستش. تناژ دودی و خنثی داره  یعنی نه رنگ گرمی هست نه رنگ سردی هست و کاملاً رنگ خنثی هست ولی چون رنگ اسپرسو خیلی تیره هست رو به سردی میره. برای پوستهای سبزه و پوست های تیره می تونید اسپرسو رو به تنهایی به کار ببرید. چون اگر رنگ دیگه ای ترکیب کنید قطعاً رنگ روشن میشه و مناسب پوستهای سبزه نیست. اگر خواستیم این رنگ را خنثی کنید میتونید از یک قطره روکسی استفاده کنید ولی به نظر من برای کار میکروبلیدینگ و فیبروز خنثی کردن رنگ معنی نمیده. چون به هر حال هیلد دودی می گیرید.

ولی برای پوست های سفید یا خیلی سفید اسپرسو رنگ خیلی تیره هست و بهتره که کمی روشن بشه. اگه خواستین رنگ اسپرسو پرمابلند رو روشن کنید چون خیلی تیره هست و بهتره که از رنگ روکسی بر آن استفاده کنیم.

رنگ روکسی براون دومین رنگ پر کاربرد رنگ پرمابلند هستش و یک رنگ متوسط رو به تیره هست . میتونید فقط روکسی تنها هم استفاده کنید. چون خودش خیلی روشن نیست. سوال می پرسید که دارکست بروان برای کار میکروبلیدینگ و فیبروز چطوره؟ رنگ دارکست براون تناژ قرمزی داره و برای میکروبلیدینگ بهتره استفاده نشه. برای بهترین ترکیب رنگ میکروبلیدینگ یا بهترین ترکیب رنگ فیبروز از دوتا رنگ اسپرسو و روکسی پرمابلند میتونید استفاده کنید. حتی فقط میتونید برای ترکیب رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز برای اکثر پوست ها فقط از اسپرسو استفاده کنید. اسپرسو به تنهایی رنگ فوق العاده زیبایی هستش و به تنهایی هم روی اکثر پوست‌ها قابلیت استفاده را دارد. چون میکروبلیدینگ یا فیبروز ماهیت دودی داره. شما هر نوع ترکیب رنگی رو هم که به کار ببرید در نهایت نتیجه کار شما دودی میشه. پس خیلی به خودتون زحمت ندین و سعی کنید از رنگ اسپرسو پرمابلند تنهایی استفاده کنید تا یک ترکیب رنگ بدون دردسری برای همه پوست ها داشته باشیم.

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *