بهترین رنگ مشکی خط چشم : تاتو خط چشم خوب

بهترین رنگ مشکی خط چشم

بهترین رنگ مشکی خط چشم

بهترین رنگ مشکی خط چشم

توی این ویدیو سوالاتتون رو راجع به بهترین رنگ مشکی خط چشم دادم. خیلی می پرسید که بهترین رنگ مشکی خط چشمچیه؟ از چه رنگی استفاده کنیم برای خط چشم و شما چه رنگی را پیشنهاد می دهید ؟ چه برندی را کار کنیم؟

تو این ویدیو می خوام بهتون بگم که بهترین برند و بهترین رنگ مشکی خط چشم چیه؟ در کل برای خط چشم رنگهای پرمابلند را پیشنهاد می کنم چون این رنگ ها برخلاف خیلی رنگ ها که درشت مولکول هستن و پایه اکسید آهن هستند. رنگ مشکی پرما بر پایه کربن هستند و مولکول هاشون ۱۰ تا ۲۰ برابر  ریز تر از بقیه رنگ ها هستند.

برای همین به سادگی کاشت میشوند و نیاز به دستگاه تهاجمی ندارند که کاشت رنگ انجام بشه. پس این برند را به عنوان بهترین رنگ مشکی خط چشم پیشنهاد می کنم.

حالا پرمابلند چندتا رنگ خط چشم داره. یکی از رنگ ها بلک هول هستش که بیشتر برای ترمیم خط چشم استفاده میشه.

بهترین رنگ مشکی خط چشم پرما بلند

رنگ دابل بلک که همونطور که از اسمش پیداست پیگمنت های دوبرابر داره . تراکم پیگمنت ها دو برابر هستن و این برای خنثی سازی مقدار کار را مشکل می کنه. و بهترین رنگ مشکی خط چشم رنگ آیلاینر هستش.

آیلاینر بهترین رنگ پرمابلند برای رنگ مشکی خط چشم هستش. برای خنثی سازی هم از رنگ نارنجی استفاده نمیشه چون رنگ مشکی رو بی کیفیت میکنه و تو سر رنگ میزنه و حالت تیرگی رنگ رو میگیره. پس ما از نارنجی استفاده نمی کنیم برای خنثی سازی رنگ مشکی.

از رنگ مستر مایک رد از برند فیمس  استفاده می کنیم . رنگ قرمز گوجه ای.

خیلی ها میگن از بورگاندی های ناپاولی استفاده کنیم. البته بیشتر باید به تناژ قرمز گوجه ای داشته باشند و تناژ بنفش نه .

رنگ خط چشم پوست های گرم و پوست های خنثی, نیاز به خنثی سازی رنگ ندارند. فقط پوستای سرد رو میشه تا حدی خنثی کرد اونم نه خیلی سرد.

پوستهای خیلی سرد در نهایت خنثی براشون زیاد فایده ای نداره حتی با بهترین رنگ مشکی خط چشم. و خیلی نمیشه کمکشون کرد. چون به هر حال بعد از یک ماه تناژ رنگ خط چشم به دودی میره. مشتریان تان را راضی کنید که خط چشم های نازک بزنند. هر چقدر هم رنگ با کیفیت و بهترین رنگ مشکی خط چشم استفاده کنید این رنگ ها بعد از یک مدت کمرنگ تر می شوند و غلظت شون کمتر میشه. اگر رنگ های بی کیفیت استفاده کنید آبی میشه و رنگ های باکیفیت زغالی میشه در نهایت مثل روز اول نمیمونه. به هر حال میره زیر پوست و حالت شارپش رو از دست میده

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *