بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز

بهترین رنگ میکروبلیدینگ

بهترین رنگ میکروبلیدینگ

بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز چیه؟

بهترین رنگ میکروبلیدینگ به نظر من رنگی هست که:

  • بهترین رنگ میکروبلید باید در درجه اول با کیفیت و اورجینال باشه
  • بهترین رنگ میکروبلید باید ترکیب رنگ راحتی داشته باشه
  • بهترین رنگ میکروبلید باید هیلد زیبایی داشته باشه
  • بهترین رنگ میکروبلید باید ارزون و به صرفه باشه
  • بهترین رنگ میکروبلید باید ماندگاری بالا داشته باشه
  • بهترین رنگ میکروبلید باید پخش رنگ نشه بعد یه مدت
  • بهترین رنگ میکروبلید باید توی ایران گیر بیاد
  • بهترین رنگ میکروبلید باید پیگمنترای معروف استفاده کنن

آیا میدونیند برای اینکه در میکروبلیدینگ شما ماندگاری بالا داشته باشید یا بعد از مدتی تغییر رنگ نداشته باشید بهتره که از رنگ اورجینال و با کیفیت برای کار میکروبلیدینگ استفاده کنید؟

توی این مقاله می خوام بهترین رنگ میکروبلیدینگ رو بهتون معرفی کنم.

به نظر من بهترین رنگ میکروبلیدینگ که اورجینال با کیفیت و اقتصادی هست رنگ پرما بلند هستش. خیلیاتون تو انتخاب رنگ مشکل دارین. از رنگ ۱۰۰ هزار تومان تا رنگ ۲ میلیون تومان توی بازار هست. هر فروشگاهی یک برندی رو معرفی میکنه و هر برندی که به سود خودش باشه. مربی یه چیزی میگه! دوستاتون یه چیزی میگن و شما گیج میشید که بهترین رنگ برای فیبروز و میکروبلیدینگ چیه و چه رنگی را باید استفاده کنیم؟ از طرفی هم میدونیم که رنگ فی بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز هست منتها خیلی گرونه. و همینطور که از هنرجوها می شنوند توی اکثر مناطق انقدر هزینه برای کار میکروبلیدینگ و فیبروز نمی دهند و از طرفی رنگهای فی فقط ۵ میل دارد و برای چندین نفر بیشتر استفاده نمی شوند. پس  درسته که رنگ فی بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز هست ولی از لحاظ هزینه توی ایران چون به یورو حساب میشه اصلا مقرون به صرفه نیست.

رنگ پرما بعد از رنگ فی بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز هستش. چون هم اورجیناله هم قیمت خوبی داره و تغییر رنگ نمیده. خیلیاتون میگین پرما هم گرونه ولی رنگهای پرما نسبت به کیفیتی که دارند قیمت خوبی دارند و ناگفته نمونه رنگهای پرما ۱۰ میل یا ۱۵ میل هستند و حدودا برای ۲۵ تا ۳۰ مشتری میشه استفاده کرد. رنگهای پرما اورجینال هستند. دارای تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا هستند. این رنگ ها سال ها تست شدن, آلرژی زا نیستند و قابل اطمینان.

در کنار این همه خصوصیات خوب رنگهای پرما ثبات بسیار زیادی دارند. پخش رنگ نمیشن و مهمترین خصوصیات ای که رنگ پرما را به عنوان بهترین رنگ میکروبلیدینگ می کند تغییر تناژ نمی دهند و بعد از یک مدتی به بدرنگی نمیرسد. پس رنگهای پرما هم بهترین رنگ میکروبلیدینگ و فیبروز هستند و هم بهترین رنگ برای کار با دستگاه.

از رنگهای اسپرسو و روکسی برای کار میکروبلیدینگ و فیبروز استفاده میشه.

مشکل رنگ پرما اینکه کاشت رنگ سختی داره و خیلی زود خشک میشه که تو ویدیو های بعدی راجع به این مسئله کاملا صحبت می کنم.

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *