بهترین فیبروز ابرو چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مرکز فیبروز اصفهان

بهترین مرکز فیبروز اصفهان

لایه های پوست برای بهترین فیبروز ابرو

پوست از لایه های مختلفی تشکیل شده که اگر بخواهیم با زبان ساده بیان کنیم:

۱-لایه سطحی پوست که ما با چشم می بینیم بافت مرده.

۲- لایه میانی پوست بافت زنده که کاشت رنگ باید در آن انجام شده و این لایه حاوی مقدار زیادی آب هست.

۳ لایه بافت چربی که وقتی سوزن وارد این لایه میشه خون خیلی رقیق به همراه آب خارج میشه.

۴-  لایه ای که شامل رگهای خونی , سلول های عصبی که وقتی سوزن وارد این لایه بشه خونریزی انجام میشه و این لایه قسمت‌ممنوعه ما است و به هیچ وجه نباید سوزن واردش بشه.

فیبروز ابرو دخترونه

فیبروز ابرو دخترونه

اصلی ترین علت رنگ نگرفتن فیبروز ابرو

در کسانی برای فیبروز ابرو که یک ابرو رنگ میگیره و اون یکی ابرو رنگ نمیگیره: ۱- وقتی سوزن وارد لایه میانی و بافت چربی می شود و شوزن به آب میان بافتی پوست می رسه خونابه وارد سوزن میشه و ما همان سوزن را وارد تشتک می‌کنیم .در واقع خونابه و آب میان بافتی را وارد رنگ خود در تشتک می‌کنیم و رنگ توانایی خود را برای نفوذ به لایه پایینی از دست میده. پس برای جلوگیری از این مشکل حتماً قبل از اینکه سوزن را داخل تشک بزنید آن را تمیز کنید. قسمت سوزن دستگاه را به حالت اریب بر روی پنبه مرطوب بگیرید تا رنگ داخل سر کاتریج کاملا خالی بشه.

۲- کنده شدن سوزن حین کار به علت هایی مثل ضخیم بودن پوست مشتری , برخورد سوزن به انتهای تشک رنگ , مدت زمان کار زیاد با سوزن. سوزن کند میشه و اگر نوک سوزن را زیر ذره‌بین بگذارید حالت کج پیدا کرده. وقتی سوزن به اون حالت درمیاد دیگه نمی تونه خوب روزنه ایجاد کرده و کاشت رنگ رو انجام بده. پس باید سوزن عوض کنیم

۳- فکر و خیال و مصرف قرص های اعصاب و ناراحتی قلبی .اگر مشتری شما یکی از این موارد و دارو هست ممکنه قسمتی از پوستش در بهترین فیبروز ابرو به خاطر حمله های عصبی به طور موقت فلج شده باشد در آن قسمت صورت رنگ نگیرد .

۴-چهارم که دلیلی که مهمترین اصلی‌ترین دلیل رنگ نگرفتن فیبروز ابرو در افرادی هست که یک سمت صورتش رنگ پذیری پایین تری داره در خانم‌ها نیمکره سمت چپ مغز فعالیت خیلی بیشتری دارد نسبت به نیمکره راست. به دلیل فعالیت‌های خیلی زیاد نیمکره چپ بدن رنگ پذیری در این قسمت نسبت به قسمت دیگه خیلی پایین‌تر که متاسفانه چاره‌ای برای آن وجود نداره .

ابروی پهن به روش فیبروز

ابروی پهن به روش فیبروز

 

چند نکته مهم برای بهترین فیبروز ابرو

  • حین کار فیبروز ابرو پوست یک دست کشیده بشه و فشار کار یکدست داشته تا کاشت رنگدانه  در فیبروز ابرو به‌طور یکدست انجام بشه. فشار زیاد دست باعث  آسیب دیدن پوست شده و فشار کم منجر به عدم رنگ پذیری, در نهایت ریزش رنگ شدید میشه. همچنین رعایت زاویه دست مناسب در رنگ پذیری و ظرافت و زیبایی خطوط هاشور در بهترین فیبروز ابرو بسیار موثر هستند.
  • در قسمت کمان ابرو پوست نازک تره. خونریزی در کار فیبروز ابرو نشانه کاشت غلط در نتیجه پس رفته رنگ از پوست است.
  • در پوست های چرب کاشت رنگ سخت انجام میشه برای نتیجه بهتر از کوک زدن استفاده کنید و حرکت دست و سرعت دستگاه باید کمتر باشد.
  • هرچه رنگ انتخابی به رنگ پوست نزدیک تر باشد کار از دوام کمتری برخورداره. مکس رنگ باعث ثبات بیشتر رنگ در محل میشه.
  • سمت چپ معمولا دردناک تر است. بهتره هر دو ابرو همزمان کار باشند. ابروهایمان خواهرن اما دوقلو نیستند .

عوامل تاثیر گذار بر ماندگاری بهتریین فیبروز ابرو و هاشور ابرو به روش فیبروز

  • نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم اگر رعایت شود ماندگاری فیبروز و هاشور ابرو به راحتی تا ۳ سال افزایش پیدا می‌کند. عمق فیبروز ابرو هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ انجام میشه بدین معنی که هرچه تتو کار هاشور با فشار بیشتر روی پوست بزنه موندگاریش افزایش پیدا میکنه و هرچه فشار دست کمتر باشد ماندگاری کمتره.
  • نوع پوست یکی از عوامل تأثیرگذار در ماندگاری هاشور ابرو ست. برای پوست مشتری هرچه پوستر چربتر باشه موندگاری ابرو کم تره و بهتره قبل از انجام میکرو فیبروز ابرو, اسکراب صورت انجام بدید تا موندگاریش افزایش پیدا کند.
  • تغییر هورمون های بدن, دوران پریودی؛, بارداری ,شیردهی از جمله دورانیه که هورمون های بدن تغییر پیدا می‌کند و ماندگاری هاشور ابرو تاثیر بسزایی می ذاره. به همین دلیل توصیه ما به شما اینه که تا زمان اتمام دوره های فوق صبرکرده بعد به انجام عمل بهترین فیبروز ابرو اقدام کنید.
  • ویژگی رنگ های مورد استفاده در روش میکرو فیبروز. رنگ های استفاده شده در متد فیبروز توسط آکادمی فی تولید می‌شود که کاملا ارگانیک و در ترکیب آن از فلزات مضر مانند سرب به اکسید آهن و نیکل استفاده نمیشه. یکی از بارزترین مزایای رنگ فیبروز اینه که بعد از گذشت زمان طولانی از هاشور ابرو هیچگونه سایه قرمزی از خودش به جا نمی ذاره. مدل های هاشور ابرو به روش فیبروز مدل هایی هستند که به صورت شما بیاد.
فیبروز فشن

فیبروز فشن

قیمت بهترین فیبروز ابرو

هزینه فیبروز ابرو با توجه به نوع مدل هاشور متفاوته. از آنجایی که فیبروز ابرو از جمله جدیدترین روش‌های تاتو ابرو به حساب می‌آید نسبت به سایر روش‌های نظیر میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن قیمت بیشتری داره. این روش نیاز به مراجعه دوباره و ترمیم هم دارد که هزینه کمتر از هاشور ابرو خواهد بود. تخصص فیبروز کار ماهر و کارآمد در قیمت بهترین فیبروز ابرو تاثی دارد.

فیبروز در اصفهان

فیبروز در اصفهان

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *