اگر میخواهید ابروهای زیبا و جذاب داشته باشید؟!؟

فیبروز ابرو اصفهان

فیبروز ابرو اصفهان

در این مقاله میخوایم بگیم چطوری ابروهای زیبا و جذابی داشته باشید. ابروهایی كه شكل زیبایی دارن مثل یه قاب برای چشمای شما هستن.

پس باید به متناسب بودن مدل ابرو با فرم چهره تان دقت کنین. میدونین که هر چهره ای مدل ابروی مخصوص خودشو داره پس باید ابروی مناسب چهرتونو بشناسین. و بدونین ابروی خیلی نازک، علاوه بر این که اصلا قشنگ نیست بلکه سن شما بیشتر نشون میده و خداروشکر که مدش هم رفته.

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

بهترین مدل ابرو در فیبروز ابرو اصفهان

آیا میدونید که بیشتر از ۴۰٪ از مشتری تاتو و هاشور ابرو به دنبال جبران و اصلاح اشتباهات دیگران هستن . چون مدل ابرو رو درست انتخاب نمیشه و به صورت مشتری نمیاد . پس قبل از اقدام برای تاتو ابرو یا هاشور ابر هاتون خودتون مدلشو مشخص کنید و اول ببینید چی بهتون میاد و از فیبروز آرتیستتون بخواین اونو انجام بده.

یه ابرو میتونه ظاهر شما رو جلوه بده و یا جلوه اونو از بین ببره. اصلا هم اغراق نیست. طراحی و درست كردن ابروها دقیقا مث انتخاب عینکه كه اگر ابروها به فرم صورت نخورن فرم صورت بهم میخوره.

چطوری بفهمیم ابروها از كجا باید شروع بشه؟

مداد رو در كنار بینی به صورت عمودی نگه میدارین و نقطه طلاقی مداد با ابرو، میشه محل شروع ابرو شما.

بلندترین نقطه ابرو باید كجا باشه؟

مدادی را در كنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم (قسمت رنگی چشم) نگه دارید . محل طلاقی مداد با ابرو، محل بلندترین نقطه ابروی شما را مشحص میشوند.

نقطه پایانی ابرو كجاست؟

مدادی را طوری نگهدارید كه امتداد اون از كنار گوشه خارجی چشمتون بگذره. محل طلاقی مداد با ابروی شما میشه نقطه پایانی ابروی شما.

 

شكل درست ابرو را پیدا كنید؟

وقتی به ابروی خودتان نگاه میكنید، باید دو خط مرئی وحود داشته باشد. یكی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دومی از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه انتهای ابرو. این خطوط باید ممتد و بدون قطعی باشند و در انتها نازك شود.

بهترین حالت چك كردن ابروها  با چشمای بسته هست كه باید یه شخص ثالث انجام بده.

چگونه مدل ابرو تون رو مشخص کنید؟

ابرو هاتونو رو به سمت بالا برس بكشید و با قیچی ابرو قسمتای اضافه  اون رو قیچی كنین.  واینو بدونید که فاصله بین ابروهای شما باید به اندازی پهنای چشمتون باشه. و بخش داخلی ابروهاتون باید از بالای سوراخ بینی تون شروع بشه. برای اینكه این نقطه به راحتی مشخص بشه، مدادی را در كنار دماغتون به سمت بالا به صورت عمودی نگه دارین تا نقطه شروع ابرو مشخص بشه.

برای اینكه طول ابرو تون مشخص بشه، مداد را از كنار ابرو طوری نگهدارید تا امتداد آن از كنار گوشه خارجی چشمتون بگذره و به ابرو برسه. به این ترتیب نقطه پایانی ابرو مشخص میشود. سپس، باید مشخص كنید كه بالاترین نقطه ابرو یا كجاست.

برای این كار مداد را در كنار بینی قرار هید تا امتداد آن از كنار قسمت خارجی عنبیه چشم بگذرد و به ابرو برسد.

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

 

 

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *