تکنیک هایی که در حین انجام هاشور ابرو فیبروز و تاتو ابرو فیبروز باید بدانید

تکنیک هایی که در حین انجام هاشور ابرو فیبروز و تاتو ابرو فیبروز باید بدانید

تکنیک‌هایی که در حین آموزش هاشور ابرو باید بدانید و همچنین در حین آموزش فیبروز ابرو میکروبلیدینگ

  1. یک بیش از ۳ تا رنگ را با هم ترکیب نکنید دو رنگ رایتل آن لایت برون و هرانی براون رنگهای روشن می باشند .
    رنگ هایی که کمی قرمزی داشته باشد باید با یک قطره زیتونی ترکیب شوند .
    برای افراد سبزه پوست از ترکیب کمی نارنجی حتما استفاده کنیم. برای خنثی کردن رنگ دودی . رنگ زرد هم به تثبیت رنگ کمک میکنه و هم رنگ روشن میکنه
  2. در هنگام کار هاشور به هیچ عنوان خونریزی نباید ایجاد بشه چون خون رنگ را پس می‌زند
  3. ترمیم هاشور ابرو فیبروز بعد از ۲۰ روز بعد از اولین مراجعه است .طرح تاتو  ۲۰ روز تا ۱ ماه پس از اولین مراجعه انجام میشه .
  4. هاشور اگر ترمیم نشود پاک می‌شود.
  5. نباید زیاد از بی‌حسی در کار هاشور ابرو فیبروز استفاده شود چرا که باعث انقباض عضلانی پوست و رنگ پذیری را پایین می‌آورد.
  6.  قبل از کار حتماً موهای اضافه مشتری رتا بردارید تا مزاحمتی برای هاشور ایجاد نکند.
  7.  علت پخش رنگ یکی فشار زیاد دسته دوم مقدار زیاد رنگی داخل کار. باید اضافه رنگ را به وسیله رول پنبه بگیریم . هر از چندگاهی رنگ داخل کاتریج را تخلیه کنید. به این صورت که سوزن رو داخل رول پنبه مرطوب چند ثانیه قرار داده که عمل تخلیه صورت بگیره. این کار برای جلوگیری از خشک شدن رنگ داخل محفظه کارتریج می‌باشد.

 

انواع رنگ در میکروپیگمنتیشن

رنگهای پایه آب بیشتر مخصوص تاتو بدن هستند. رنگهای پایه روغن مخصوص صورت در برخی موارد استثنا وجود دارد و بیش از برخی رنگهای پایه آب برای فیبروز ابرو هم استفاده کرد.

تفاوت رنگ های پایه آب و پایه روغن

رنگهای پایه روغن را وقتی روی پوست دست نمی‌کشیم حالت چرب داره و رنگهای پایه آب روی پوست که می کشیم  خشک میشه. رنگ های پایه آب وقتی داخل یک لیوان آب چکانده شود در لیوان پخش میشه ولی رنگ های پایه روغن در انتهای آن ته نشین می شه.

رنگ های پایه روغن وقتی به مدت زیادی ثابت می‌ماند روغن روی رنگ جمع میشه که برای مصرف باید آن را تکان داد ولی رنگ های پایه آب یکدست هستند. رنگهای پایه روغن با گلیسیرین رقیق شده و رنگ‌های پای آب با آب مقطر.

رنگهای پای آب  معمولاً کمتر تغییر رنگ می‌دهند و رنگهای پایه روغن بیشتر. رنگ های پایه آب و روغن را نباید با هم ترکیب کرد چون ترکیب نمی شوند. کلا رنگهای پایه روغن مخصوص ابرو هستند.

رنگ فیبروز ابرو : رنگ سرد و گرم

رنگهای سرد: آبی بنفش یاسی سبز لجنی پر شدن رنگ خاکی رنگ سرمه ای زیتونی. هر رنگی که تیره بود یعنی آبی دارد و رنگ سرد هستند. رنگ های گرم: قرمز نارنجی بنفش زرد عسلی
بلک مشکی قهوه ای تیره قهوه‌ای سوخته شکلاتی تیره قرمز تیره قهوه‌ای شاه بلوطی کوکونات بر آن قهوه‌ای نارگیلی سبز زیتونی سان ست نارنجی قرمز هر رنگی که روشن بود یعنی زرد و قرمز دارد بنابراین جز دسته گرم هستند. رنگهای روشن در تاتو بروآن قهوه‌ای خالص لایت را قهوه متوسط جهانی بر آن قهوه‌ای عسلی هانی کافی نسکافه اسپرت عسلی زیتونی شکلاتی زرد قرمز تاب زرد خردلی با یکسری از رنگ ها هستند که نام آنها را واریسیون را خنثی کننده میگویند. همین واریاسیون ها دسته گرم قرمز و نارنجی دسته سرد آبی و سبز زیتونی است.زرد رنگ خنثی است و زردی بیشتر عمل روشن کردن رنگ رو به عهده داره .

فیبروز ابرو روی تاتو قدیمی
تاتو هایی که آبی سبز و بنفش و قرمز شدن را چگونه دکوپاژ کنیم

تاتو آبی را با رنگ نارنجی دکوپاژ می‌کنیم یعنی اینکه با یک قطره رنگ نارنجی در رنگ قهوه ای انتخابی می‌ریزید . تاتو سبز با رنگ قرمز و بیان اینکه با یک قطره قرمز در لایت بروآن رنگ انتخابی میریزیم. تاتو بنفش با رنگ زرد دکوپاژ می‌کنیم یعنی اینکه با یک قطره زرد رنگ هانی براون رنگ انتخابی خود می ریزیم و با رنگ سبز و قرمز با رنگ سبز یشمی رنگ سبز دارند انتخابی خود می ریزیم

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *