جگونه به کمک هاشور ابرو نانو زیبا می شوید

هاشور ابرو نانو

هاشور ابرو نانو

هاشور ابرو نانو

در این مقاله مراحل انجام کار هاشور ابرو نانو را توضیح می‌دهیم. در مقالات قبلی انواع هاشور ابرو را توضیح دادیم و گفتیم چگونه هاشور ابرو پهن دخترانه به صورت شما را جوانتر میکند. از دوام و ماندگاری هاشور ابرو گفتیم. عوارض و خطرات هاشور ابرو را توضیح دادیم و بهترین آرایشگاه های هاشور ابرو در اصفهان را معرفی کردیم.

هاشور ابرو نانو

هاشور ابرو نانو

انواع هاشور ابرو نانو

هاشور ابرو نانو با دستگاه

هاشور ابرو نانو با دستگاه یکی از روش های هاشور مویی یا هاشور ابرو با دستگاه است که با دستگاه میکروپیگمنتیشن و سوزن نانو یا کارتریج نانو انجام می‌شود. در ابتدا خطوطی را در ابرو ایجاد می‌کند و سپس این خطوط را با دستگاه میکرو پیگمنتیشن پررنگ می‌کند.

هاشور ابرو با دستگاه

هاشور ابرو با دستگاه

اگر هاشور زن حرفه ای نباشد در استفاده از دستگاه باعث می‌شود که خطوط کلفت شود و دیگر آن حالت موی ظریف را نداشته باشد. برای هاشور با دستگاه هاشور ابرو نانو پیگمنتر باید با کار با دستگاه کاملاً مسلط باشد.

هاشور ابرو نانو با تیغ

هاشور ابرو نانو با تیغ یا فیبروز ابرو  به روش میکروبلیدینگ است که امروزه طرفداران زیادی دارد. هاشور ابرو با تیغ بلید انجام شود. این تیغ یا سوزن هم نانو است و بسیار بسیار ظریف است.تیغ میکروبلیدینگ  فقط لایه سطحی پوست را خراش می دهد و روی لایه درم پوست کار می‌شود.

هاشور ابرو با تیغ

هاشور ابرو با تیغ

هاشور ابرو با تیغ دوام بالایی هم ندارد. هاشور ابرو با تیغ دوام کمتری نسبت به هاشور ابرو  نانوبلیدینگ دارد. به روش هاشور ابرو با تیغ میکروبلیدینگ ابرو یا اصطلاحاً میکرو ابرو گفته می‌شود. میکروبلیدینگ ایجاد خطوط ظریف در ابرو با طول نامساوی در جهت رویش موهای ابرو می باشد.

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند و دیگر از امتحان کردن هر گونه مداد ابرو، رنگدانه و ژل برای آرایش ابروها خسته شده‌اید و دوست دارید ابروهایی دایمی و زیبا داشته باشید که با هربار شستن صورت، درگیر مدل دادن به آن نباشید. بنابراین بهتر است با روش هاشور حرفه ای اصفهان آشنایی بیشتری پیدا کنید.

در این روش خطوط هاشور به صورت نامنظم و با طول های نامساوی ایجاد می گردد بنابراین به فرم طبیعی موهای ابرو نزدیکتر می باشد و جلوه طبیعی تری ایجاد می نماید.

در هاشور ابرو به روش نانو خراش های ایجاد شده در سطح پوست بوده ( افزایش عمق منجر به افزایش خونریزی می گردد) لذا رنگ و مدل ابرو با توجه به سلیقه مشتری و مد قابل تغییر می باشد.

هاشور مویی ابرو کار سخت و زمان‌بری نیست، اما از آنجایی که با صورت و زیبایی چهره فرد سر و کار دارد و حتما باید متناسب چهره و اجزای صورت او باشد، چیزی در حدود ۲ ساعت زمان لازم دارد تا بتوان نتیجه خوبی از آن گرفت.

هاشور ابرو به روش نانو 

هاشور نانو – میکروپیگمنتیشن ابرو لب – پرشین بلاگ

 

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *