درباره فیبروز ابرو چه می‌دانید؟ – آموزش تخصصی فیبروز

آموزش تخصصی فیبروز

آموزش تخصصی فیبروز

فیبروز ابرو چیست و چه کاربردی دارد؟

در این مطلب به آموزش تخصصی فیبروز ابرو می‌پردازیم. فیبروز ابرو یکی از روش‌های نوین هاشور ابرو است. همچنین یکی از روش‌های میکروبیلدینگ، از نوع هاشور طبیعی بحساب می‌آید. از لحاظ لغوی فیبروز ابرو از دو کلمه فی و بروز ساخته شده است. فی نام یک شرکت صربستانی است که ابداع کننده این روش بوده‌اند و بروز یعنی خط ابرو.

در حوزه آرایشی و زیبایی، مخصوصا آرایش ابروها فیبروز برای سایه انداختن یا هاشور دستی ابروها به کار می‌رود. اگر ابروهای شما ریزش پیدا کرده و کم پشت شده باشد و یا قرینه نباشد، می‌توانید از فیبروز ابرو برای رفع ایراد‌های ابروهایتان به صورت موقت استفاده کنید.

برای اینکه ابروهایتان همیشه زیبا و شکیل به نظر برسد، باید عمل فیبروز را به صورت مداوم تکرار کنید. فیبروز با یک قلم به صورت دستی در ابتدای خط رویش ابروها، به صورت مساوی و منظم رنگ روی ابروها را پوشش می‌دهد. برای مشخص شدن و طراحی کردن خط‌های ابرو از تیغ‌های مخصوصی استفاده می‌کنند. تیغ مخصوص فیبروز بلید یکی از بهترین نوع آن می‌باشد. موهای مورد استفاده در فیبروز ظریف و طبیعی هستند که زیبایی شما را چندین برابر می‌کنند. اگر مشکل شما کم پشتی و نامتقارن بودن ابروهایتان می‌باشد، به شما پیشنهاد می‌کنیم فیبروز که یکی از بهترین روش‌های طراحی و پرپشت کردن ابرو می‌باشد را امتحان کنید.

فیبروز ابرو درد کمی دارد و موقتی است و برای از بین بردن نواقص ابرو و زیباتر نمودن آن بکار می‌رود. به همین دلیل این روش مخصوصا در بین بانوان ایرانی، خواهان بسیار زیادی دارد.

آموزش تخصصی مراحل فیبروز ابرو

مراحل آموزش تخصصی فیبروز ابرو را می توانید در ادامه ببینید:

  • ابتدا آرایشگر فیبروز باید خدمات و طرح‌های ابرو را با استفاده از خط‌کش و ابزارهای موردنظر انجام دهد.
  • آرایشگر خطوطی را از قسمت ابرو شروع به طراحی می کند.
تخصصی فیبروز
  • بعد از طراحی خطوط در نقطه مورد نظر و زدن رنگ بر روی خطوط است صورت می‌گیرد.
  • بعد از گذشت چند دقیقه و خشک شدن رنگ روی پوست حتما باید مواد بی‌حسی زده شود.
  • رنگ مورد نظر باید به رنگ موها نزدیک باشد. و حداقل ده روز قبل از انجام فیبروز ابروهایتان را رنگ نکنید.
  • در این مرحله آرک و دم ابروها باید کشیده شود. توجه کنید که نحوه کشیدن این موارد به مهارت و تکنیک تاتو آرتیست بستگی دارد.
  • با توجه به باریک یا پهن بودن ابروها استروک ها مشخص می‌شود و سپس باید چند دقیقه صبر کنید. اگر میخواهید رنگ ابروها کم رنگ نباشد استروک ها را ضخیم رسم کنید. و حتما به قرینگی و یکسان و یکنواخت بودن رنگ دقت کنید.
  • با توجه به نوع پوست استروک ها رنگ می‌گیرند. بعد از تمدید استروک ها با شوک رنگ را پوشش می‌دهیم.
  • کسانی که پوست خشک و معمولی دارند. فیبروز روی پوستشان بهتر نتیجه می‌دهد. با توجه به نوع پوست بهتر است مراحل را دو تا سه بار تکرار کنید.
  • چهار روز کامل تقریبا ۴ بار ابرو هایتان را چرب نگه دارید. و به مدت بیست روز هیچ آرایشی روی ابرو انجام ندهید.

نکاتی در مورد آموزش تخصصی فیبروز

برای آموزش تخصصی فیبروز ابروبه این نکات توجه کنید. می‌توانید قرار دادن بی‌حسی را هم قبل از شروع و هم بعد از قرینه‌سازی ابرو انجام دهید. زمان انجام دادن این کار بستگی به این دارد که کار طراحی پیگمنتر شما به چه صورت کار کند. برای بی‌حسی کامل مشتری، ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد با دستمال سطح ابروها را به طور کامل پاک کنید.

بهترین سوزن برای فیبروز ابرو، تیغ مدل یو است. البته تیغ مدل اسلوپ هم برای فیبروز استفاده می‌شود اما اگر می‌خواهید کارتان حرفه‌ایی باشد، حتما از مدل یو استفاده کنید.

انتخاب قلم مناسب و جای‌گذاری سوزن در آن بسیار مهم است. دقت کنید که سوزن کاملا محکم در قلم چفت شده باشد. چون ممکن است در حین کار تکان بخورد و شکل و شمایل ابرو را خراب کند.

رنگ هایی که در فیبروز ابرو به کار می‌روند

رنگ‌های فیبروز معمولا شکلاتی، قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن است. این سه رنگ جزو رنگ‌های مناسب و مورد استفاده ترین رنگ‌ها در فیبروز هستند. البته انتخاب رنگ مناسب به رنگ پوست کسی که قصد این کار را دارید بستگی داشته و پیگمنتر کار باید آن را تشخیص دهد.

آموزش تخصصی فیبروز

اگر رنگ پوست فردی روشن باشد و رنگ‌های بالا برای او جذاب به نظر نرسد، در این مواقع پیگمنتر و مشتری باید در مورد انتخاب رنگ تصمیم بگیرند. مهم ترین نکته‌ای که در انتخاب رنگ فیبروز وجود دارد این می‌باشد که در فیبروز ابرو معمولا رنگ باید یک درجه تیره‌تر انتخاب شود. زیرا این روش با دست انجام می‌شود و ممکن است کمی ریزش ابرو بوجود آید. اگر ابرو رنگ تیره‌تری انتخاب شود، ریزش آن باعث می‌شود ابرو خالی و کمرنگ‌ دیده نشود.

پس از ریختن رنگ باید تیغ بلید را به آرامی در آن بزنید تا کمی رنگ به خود بگیرد. تیغ نباید هیچ وقت رنگ زیادی به خود بگیرد. چون که رنگ اگر از یک حدی بیشتر شود تنها باعث پخش شدن آن روی پوست شده و هیچ زیبایی ندارد.

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *