علت تغییر رنگ هاشور ابرو یا فیبروز چیست

علت تغییر رنگ هاشور ابرو یا فیبروز چیست

مشکل بزرگ بسیاری از خانم ها در هنگام تاتو ابرو این است که بعد از مدتی هاشور ابروی آن ها تغییر رنگ داده و هاشور ابروی آنها به رنگ طوسی یا بنفش تغییر رنگ می دهد. تغییر رنگ هاشور ابرو مشکلی بزرگتر از نافرم بودن ابرو یا بد بودن مدل ابرو می باشد. چراکه طوسی شدن یا تغییر رنگ فیبروز ابرو را هیچ کاری نمی‌توان کرد و به هیچ وجه نمی‌توان آن را مخفی کرد.

اصولاً  کم رنگ شدن هاشور ابرو یا پاک شدن هاشور ابرو به اندازه تغییر رنگ هاشور ابرو به رنگ آبی و سبز اذیت کننده نیست و خیلی از خانم ها ترجیح می دهند هاشور ابرو و یا فیبروز ابرو شان پاک شود تا تغییر رنگ دهد.

تغییر رنگ تاتو خط چشم یا سبز و آبی شدن تاتو

معمولاً آبی یا سبز شدن تاتو برای رنگ مشکی رواج بیشتری دارد و رنگ‌های قهوه‌ای معمولاً طوسی توسی یا بنفش می شوند. سبز شدن یا آبی شدن تاتو مشکی به این خاطر است که رنگدانه های مشکی پس از گذشت زمان جذب بدن می‌شود یا به وسیله ریزش های طبیعی پوست از بین می‌رود. در این مرحله با توجه به اینکه رنگ ساخت چه کارخانه‌ای است و برای ساخت رنگ از چه بی سی (ابی یا سبز) استفاده شده است به همان رنگ تبدیل می شود .

جلوگیری از تغییر رنگ هاشور ابرو

البته تغییر رنگ تاتو به عواملی مثل نور خورشید و بخار آب و غیره نیز بستگی دارد. بهتر است از رنگ مشکی استفاده نکنید. رنگ های استفاده شده برای هاشور ابرو یا فیبروز ابرو و کیفیت و ماندگاری پیگمنت آن در تغییر رنگ تاتو نیز نقش اساسی دارد. همچنین رنگ پایه و تشکیل دهنده رنگ هاشور ابرو نیز بسیار مهم است. کمرنگ شدن یا تغییر رنگ تاتو ابرو کم رنگ شدن یا تغییر رنگ تاتو ابرو یا هاشور ابرو همیشه به دلیل نامرغوب بودن کیفیت رنگ مورد استفاده نمی باشد و گاهی دلایل دیگری برای تغییر رنگ تاتو ابرو داریم.

گذراندن دوره نقاهت پوست :  هنگامی که کار فیبروز ابرو یا تاتو ابرو انجام می‌شود گذراندن یک دوره بیست روزه را برای تشخیص و تثبیت رنگ فیبروز ابرو یا هاشور ابرو را نیاز داریم. در ابتدا که به خاطر زخم ابرو , ابرو بسیار تیره است و تیره شدن رنگ فیبروز ابرو را داریم. بعد از گذشت یک هفته شوک رنگ داریم که باعث میشود رنگ بسیار کمرنگ شود و در بعضی افراد کاملا پاک می شود. و بعد از گذراندن دوره قهر رنگ و کمرنگ شدن تاتو ابرو بعد از آن می‌توانند نتیجه گرفت که رنگ تاتو ابرو
ابرو‌ چیست؟ بعد از ۲۰ روز فیبروز آرتیست یا تاتو کار شما به این نتیجه می‌رسد که ابروی شما نیاز به ترمیم دارد یا خیر .

 

تغییر رنگ هاشور ابرو

تغییر رنگ هاشور ابرو

 

نقش شما در کمرنگ شدن هاشور ابرو یا تغییر رنگ تاتو ابرو های تان

مراقبت های فردی بعد از انجام هاشور ابرو

شخصی که عمل فیبروز ابرو یا هاشور ابرو را انجام می‌دهد باید مراقبت‌های ویژه‌ای را برای پوست یا ابروی خود داشته باشد. اگر مراقبتها را انجام ندهد باعث تغییر رنگ تاتو ابرو شده یا هاشور ابروی شما کمرنگ می شود.

۱- در ابتدا باید بگویم که استحمام قبل از سه روز باعث رنگ بری و پاک شدن هاشور ابرو می شود. چرا که منافذ یا زخم های پوست کاملاً بسته نشده و رسیدن آب به پوست باعث رنگبری رنگ فیبروز ابرو یا هاشور ابرو خواهد شد.

۲- چرب نگه نداشتن یا زیاد چرب کردن محل زخم هاشور ابرو باعث کمرنگ شد هاشور ابرو می شود. چرا که چربی زیاد باعث میشود رنگ مو از پوست خارج کند و چرب کردن کم پوست صورت و محل زخم باعث می‌شود و در اصطلاح پوسته کند. این پوسته ها به مرور زمان کنده خواهد شد. کنده شدن محل زخم یا ریختن غیر عادی زخم ها باعث خروج رنگ از زخم ایجاد شده و کمرنگ شدن رنگ تاتو ابرو یا هاشور ابرو میشود.

۳- مصرف کافئین و داروهای خاص, بیماری های خاص مثل دیابت,فشار خون و همچنین مصرف داروهایی که روی هورمون های بدن تاثیر می گذارد باعث عدم رنگ پذیری پوست و کمرنگ شدن رنگ فیبروز ابرو بعد از مدتی می‌شود. همچنین مصرف کافئین قبل از انجام هاشور ابرو باعث کمرنگ شدن رنگ تاتو می شود. مصرف دخانیات به خصوص سیگار و مصرف الکل نیز باعث کمرنگ شدن رنگ هاشور ابرو میشود.

۴-استفاده از قرص های اعصاب نیز باعث تغییر رنگ تاتو می‌شود.

۵- رقیق بودن خون شخص و همچنین مصرف داروهایی که باعث رقیق شدن خون میشود نیز کمرنگ شدن رنگ تاتو ابرو یا کمرنگ شدن رنگ هاشور ابرو را در بر دارد.

نقش تاتو کار یا فیبروز آرتیست یاهاشور زد در کمرنگ شدن رنگ تاتو ابرو یا تغییر رنگ هاشور ابرو

تجربه و تخصص تاتو کار شما در تغییر رنگ تاتو یا کمرنگ شدن هاشور تاثیر بسزایی دارد. مثلا اگر فشار دست تاتوکار شما در حین انجام هاشور ابرو کم باشد باعث می‌شود که در نهایت کمرنگ شدن تاتو ابرو را در پیش دارید و اگر فشار دست تاتو کار شما زیاد باشد باعث خونریزی شدید در محل تاتو شود و خونریزی باعث تغییر رنگ تاتو و طوسی شدن رنگ تاتو می‌شود. همچنین ترکیب رنگ بر اساس رنگ پوست نیز خیلی خیلی مهم است. مثلاً برای پوست های سبزه اگر از رنگ نارنجی به عنوان مکمل رنگ استفاده شود پس از مدتی رنگ تاتو به رنگ آبی یا طوسی برمی‌گردد. و همچنین اگر برای رنگ پوست روشن در هنگام تاتو ابرو از مکمل رنگ زیتونی یا سبز استفاده نشود رنگ هاشور ابرو به قرمزی متمایل می شود. در نتیجه ترکیب رنگ هاشور ابرو و همچنین نوع رنگ هاشور ابرو در کمرنگ شدن یا تغییر رنگ هاشور تاثیر بسزایی دارد.

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *