فیبروز ابرو راهی برای پهن کردن و فرم دهی ابرو

فیبروز ابرو دخترونه در اصفهان

فیبروز ابرو دخترونه در اصفهان

فیبروز ابرو چیه ?

فیبروز ابرو در اصفهان چیه؟ این سوالیه که خیلی ها می پرسند و دوست دارند مزایا و معایب فیبروز ابرو در اصفهان رو بدونن. باید بهتون بگم که فیبروز ابرو یه روش برای هاشور ابرو هستش که نوعی از هاشور و سایه ابرو هست با استفاده از یک دستگاه که سوزن توش به کار میره .

فیبروز ابرو چیست

نام این متد برگرفته از یک شرکتی هستش در صربستان که این روش رو خودش بنیانگذاری کرده و در حال حاضر افراد زیادی هستند که از کشور ما ایران و کشورهای دیگر به این متد رو آوردند و واسه آموزش به این کشور میرن .
فیبروز ابرو یه روش نیمه دائمی هست برای زیبایی ابرو و آرایش ابرو و همچنین فرم دهی و پر کردن جاهای خالی ابرو که از او ن می تونیم به صورت دستی و با استفاده از سوزن های یک بار مصرف استفاده کنیم و پس از تمام این روشها زیبایی ابروهای خود را شاهد هستیم با فرم بسیار طبیعی و عالی.

فیبروز ابرو اصفهان

فیبروز ابرو اصفهان

امروزه بیشتر افراد با این روش زیبایی و آرایش ابرو آشنا هستند و خیلی هم دوست دارند که این کار (فیبروز ابرو اصفهان ) را روی ابروشون انجام بدن .
هدف از فیبروز در اصفهان برطرف کردن و ارائه راه حل برای پوشاندن نواقص و عیوب ابرو  هست چون ابرو بهترین عضو صورته و شما میتونید صاحب ابروهایی باشید با طرحی که مد نظر خودتون هست و همچنین به صورتتون میاد و رنگی که مختص شماست. در نظر بگیریم که این روش یعنی فیبروز در اصفهان آرایش ابرو دائمی نیست بلکه نیمه دائمیه و بعد از گذشت مدتی از بین میره اما حدوداً یک سال برای شما میمونه و نکته خوبش اینجاست که در متد فیبروز ابرو اصفهان رنگی استفاده میشه که  شیمیایی نیست و برای شما آسیب نمیزنه و تغییر رنگ بعد از مدتی نمیده .این رنگها رنگهای اصطلاحاً گیاهی و غیر شیمیایی هستند و گاها باعث میشه که موهای ابرو تون رشد کنه چون فولیکول‌های مو رو تحریک می کند و باعث خرابی پوست و  موی ابرو نمیشن.

در نظر داشته باشیم که برای انجام فیبروز در اصفهان شما باید با مراجعه به جاهای معتبر از این روش بهره‌مند باشین. همچنین میتونید با داشتن دستگاه فیبروز ابرو و آموزش فیبروز ابرو در اصفهان و مراحل آن در منزل خود به آرایش ابروهای خود بپردازین.

 آموزش فیبروز ابرو در اصفهان

آموزش فیبروز ابرو در اصفهان

مراحل فیبروز ابرو در اصفهان

فیبروز ابرو در اصفهان امروزه روش بسیار پرکاربرد مورد پسند خانم هایی که علاقه زیادی به زیبایی خودشون دارن و خواهان این روش هستند و گزینه مناسب به آنها فیبروز ابرو هست . با ابداع این متد آرایشی ابرو , به سرعت مورد استقبال خانم های خوش سلیقه در سراسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدت زمان کوتاهی برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع نشد و اقدام به ابداع روش های جدیدی برای فیبروز کرد
در روش فیبروز ابتدا خط ابرو باید در بخش تاج ابرو اجرا بشن هر خط اجرا شده ۲ بار تمدید میشه. بعد نوبت شوک دادن رنگ می‌رسد بعد از ۳ الی ۴ دقیقه ابرو رنگ میگیره و بعد نوبت بی حسی یخی میرسه.

مراحل فیبروز ابرو در اصفهان

مراحل فیبروز ابرو در اصفهان

باید توجه کنیم که ۱۰ روز قبل از اجرای فیروز نباید ابروهاتون رنگ کنید.

رنگ انتخاب شده نباید خیلی روشن باشه چرا که رنگهای روشن به زودی پاک میشن در مرحله بعدی ابرو و دم ابرو کشیده میشه. برای کمرنگ نبودن فیبروز ابرو باید ضخامت خطوط رو دو برابر کرد. با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو تو چند مرحله انجام میشه و برای اجرای بهترین روش پوست خشک و نرمال مناسب تره .

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *