فیبروز ابرو صرفه جویی در وقت و هزینه

فیبروز ابرو صرفه جویی در وقت و هزینه

تو این مقاله میخوام بگم با فیبروز ابرو یا همون میکروبیلدینگ ابرو چطوری میشه تو وقت و هزینه هاتون صرفه جویی کنید و اینکه اصلا میشه یا نمیشه؟
از مهم‌ترین خوبیای میکروبلیدینگ که باعث شده خانومای زیادی به این روش رو بیارن، اینه که نتیجه کار حدودا ۱۲ تا ۱۸ ماه دوام میاره. در واقع میشه اون رو آرایش دائم در نظر گرفت و اینکه آموزش آرایش دائم و آموزش فیبروز جزو آموزش‌های پرطرفدار در زمینه آرایشگریه. این روزا افراد زیادی به دنبال این تکنیکا هستن . شما وقتی آرایش دائم یا میکروبلیدینگ روی ابروتونه , خط چشم دائم دارین و رژلب دائمی میکروپیگمنت کردین دیگه نیازی نیست دو ساعت وایسین پای آینه آرایش کنید و وقت گرانبهاتون تلف شه. یا کلی پول رزلب و مداد چشم و ابرو بدین و کلی هزینه لوازم آرایش کنید توی وض به این گرونی تازه اگه لوازم آرایشا اصل باشن و فیک نندازن بهتون.

خانوم ها معمولا از داشتن ابروهایی کم پشت و نازک ناراضی هستند و برای حل این مشکل از لوازم آرایشی کمک میگیرند.

استفاده از لوازم آرایشی دائمی قدمت هزاران ساله در تاریخ داره .امروزه افراد برای حل این مشکل از میکروبلیدینگ کمک میگیرن .

حالا بزارین براتون توضیح بدم فیبروز ابرو یا میکروبیلدینگ ابرو چیه و چطوری انجام میشه؟

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

میکروبیلدینگ ابرو در اصفهان

برش لایه بیرونی پوسته و قرار دادن پیگمنت در لایه زیرین پوست رو میکروبیلدینگ یا فیبروز میگن. میکروبیلدینگ ابرو و فیبروز جفتش یکیه و فیبروز یه برنده که از روش میکرو بیلدینگ استفاده میکنه و این روشو اصن خودش اختراع کرده. اگر تصمیم گرفتین برای بهتر کردن ظاهر ابروتون فیبروز در اصفهان یا هر جای دیگه انجام بدین احتما باید مراقبت‌هاشو یاد بگیرین.چون اگه درست مراقبت نکنید دوام میکرو ابروتون خیلی کم میشه و ممکنه زخماتون هم عفونت کنه.

مجموعه الناز واسه فیبروز ابرو اصفهان با استفاده از ابزارای خاصی که دارای سوزنای ریز و نازکه، پیگمنت‌ها رو وارد لایه زیرین پوست میکنن و خطوط نازکی مثل تارای ابرو ایجاد می‌کنن.

حتما میکروبلدینیگ ابرو باید توسط تکنیسین‌ های ماهر و آموزش‌ دیده اجرا بشه چون یه کار فوق العاده تخصصیه و ریسکش بالاست. این تکنیسین، با نهایت دقت و ظرافت و با ابزار مخصوص، ابروهای شما رو طراحی می‌کنه. میکروبلیدینگ شامل ایجاد صدها خط ریز و باریک شبیه به تارهای ابرو هستش که در نهایت بافت و نمایی شبیه به ابروی واقعی ایجاد می‌کنه.

هزینه میکروبلیدینگ ابرو در اصفهان ( هزینه فیبروز ابرو اصفهان )

هزینه فیبروز ابرو در اصفهان به موارد زیادی از جمله میزان کار بر روی ابروی شما،میزان کم پشتی و پرپشتی ابرو کیفیت مواد مصرفی و میزان حرفه ای بودن میکروبلیدینگ کار بستگی دارد.

یعنی اینکه موادش کجایی باشه هزینه یه رنگ فیبروز از ۹۰ تومن تا ۸۰۰ هزار تومن متغیره. البته هزینه به انصاف آرایشگر هم بستگی داره. اینکه چقدر روی ابروتون کار بشه و چه مراحلی نیاز داشته باشه روی قیمت فیبروز اثر داره. مثلا بعضیا میخوان فقط تاج یا دم ابروشون پر کنن که هزینه میکروبلید برای اونا قاعدتا کمتره تا کل ابرو. یا بعضی وقتا ابرو دمش کاملا تیغ زدست و مجبوریم ابرو روتو اون ناحیه بسازیم و در کنار فیبروز باید یه روش تلفیقی مثل سایه ابرو هم استفاده بشه. خوب اونطوری حتما قیمت فیبروز ابرو زیادتر میشه.

درمان با روش میکروبلیدینگ

متاسفانه همه افراد با ابروهای یکسان متولد نشدند و گاهی ابروها طی روند رشدشون و با بالاتر رفتن سن شکل و تراکم خودشون رو از دست میدن یا بیماریهای آلوپیسی و دیگر بیماریهای پوستی باعث ریزش ابروها میشه. شیمی درمانی و بیماریهای روحی روانی و استرسای شدید باعث از بین رفتن موها و ابروها میشن.

فیبروز ابرو یا میکروبیلدینگ به شما این امکان را میدهد تا زیبایی اولیه ابروهای خود را بدست بیارین و ظاهری طبیعی به ابروهای خود بدین.

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *