نکاتی که در آموزش فیبروز به روش لیفت باید بدانید

فیبروز به روش لیفت

فیبروز به روش لیفت

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟

فیبروز به روش لیفت از روش های جدید هاشور ابرو می باشد. فیبروز روشی مناسب برای پرکردن فضای خالی بین ابروهاست که به صورت کاملا طبیعی و نچرال لا به لای ابروها هاشور یا سایه ایجاد می کند.

در فیبروز ابرو نحوه کشیدن خط های مویی در جهت رویش و خواب ابروهاست . کشیدن خط ها با میزان فشار دست پر رنگ و کم رنگ می شود.

باید توجه داشت که فشار بیش از حد باعث پارگی پوست می شود. از طرف دیگر فشار بسیار کم و ضعیف نیز باعث می شود رنگ به زیر پوست نرود و در نتیجه ابرو کم رنگ شود.

فشار دست و نحوه کشیدن خط ها مستلزم مهارت و آموزش کافی است که ما در این جا سعی می کنیم تمام نکات لازم را به شما آموزش دهیم.

فیبروز ابرو

فیبروز به روش لیفت چیست ؟

این روش که به آن هاشور لیفت بروز هم می گویند، یکی از روش هایی است که به صورت موقت با ایجاد فرم مناسب ابروها و بالا کشیدن ابرو ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

فیبروز به روش لیفت در سالن های زیبایی انجام می شود. در این روش با حالت دهی به تارهای ابرو به سمت بالا تا حدودی افتادگی به سمت پایین رفع می شود. این روش بیشتر مناسب افرادی است که قصد فرم دهی  به ابرو های خود را دارند.

در فیبروز به روش لیفت، خطوط هاشور بصورت مویی و ظریف، رو به بالا انجام می شود. در نتیجه کل ابروها به صورت منظم و شانه شده به سمت بالا لیفت داده می شود.

چگونه فیبروز به روش لیفت را انجام دهیم؟

‌ ابتدا با استفاده از کرم بی حسی، ابروی مشتری بی حس می شود.

پس از مدت زمان ۲۰ دقیقه کرم بی حسی از روی ابروها پاک می شود. با استفاده از مداد ناحیه مشخصی برای فیبروز ابرو روی صورت کشیده می شود. این مرحله باید با نظر مشتری صورت بگیرد.

سپس تیغ یکبار مصرف را درون قلم می گذاریم. باید دقت داشته باشید که حتما تیغ سر جای خود محکم شود. در غیر این صورت در حین کار، تیغ تکان می خورد.

انتخاب رنگ در فیبروز ابرو، با سلیقه مشتری انجام می شود. اما رنگ باید تیره تر از رنگ ابرو انتخاب شود. تا با گذشت زمان که کمرنگ شد، ابرو خالی به نظر نرسد.

در مرحله بعد کمی از رنگ را با تیغ بردارید. باید دقت کنید که مقدار رنگ زیاد نباشد زیرا روی پوست پخش می شود. به آهستگی خطوط ظریف و نازک را در قسمت های خالی ابرو و در محل رویش مو می کشیم.

بهتر است برای کشیدن خطوط از تاج ابرو شروع کنید. فشار دست در فیبروز ابرو خیلی نکته مهمی است.سعی کنید زاویه دست کاملا عمود نباشد تا رنگ به لایه های زیرین پوست تزریق شود.

در فیبروز به روش لیفت، خطوط هاشور رو به بالا انجام می شود تا کل ابروها به صورت منظم و شانه شده به سمت بالا لیفت داده شود.

در مرحله آخر مقداری رنگ را روی ابروها می مالیم تا به همه نقاط نفوذ کند. بعد از چند دقیقه رنگ را پاک می کنیم. اگر نقصی در ابرو مشاهده شد یک بار دیگر بلید را انجام می دهیم.

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *