هاشور ابرو به روش فیبروز چیست و چگونه و با چه روشی انجام می‌شود؟

میکروبیلدینگ ابرو در اصفهان

میکروبیلدینگ ابرو در اصفهان

هاشور ابرو یا فیبروز ابرو میکروبلیدینگ

امروزه بیشتر خانم ها دلشون میخواد که همیشه آراستگی کامل داشته باشند و در برخی مواقع فرصت و حوصله این کار رو ندارن.  هر روز دوست ندارن که دستشان به صورتشون باشه شاید به همین دلیل تاتو و میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ طرفداران زیادی پیدا کرده . به جرات میتونم بگم که هاشور ابرو به روش فیبروز یکی از پیشرفته ترین هنرهای آرایش دائمه که انجام آن احتیاج به تجربه و تخصص بسیار بالا داره که میتونه رو زیبایی چهره شما خیلی اثر داشته باشه.

در این مقاله سعی می‌کنیم با توضیحاتی پیرامون هاشور ابرو میکروپیگمنتیشن با میکروبلیدینگ ابرو شما را بیشتر آشنا کنیم و فیبروز ابرو کامل به شما معرفی کنیم.

هاشور ابرو به روش فیبروز چیست و چگونه و با چه روشی انجام می‌شود؟

در تعریف هاشور ابرو به روش فیبروز اینطوری میشه گفت که  ایجاد خطوط ظریف در ابرو با طولهای نامساوی در جهت رویش موها با توجه به شکل کلی ابرو و صورت.

برای انجام هاشور از دو روش استفاده می کنند که یک روش با استفاده از دستگاه برقی و روش دوم با استفاده از سوزن به روش دستی انجام میشه .
روش اجرا با دستگاه برقی میکروپیگمنتیشن و روش دستی به میکروبلیدینگ و فیبروز معروفه .

هاشور ابرو به روش فیبروز

هاشور ابرو به روش فیبروز

فیبروز ابرو چیست؟

اما سوالی که این روزها برای خانم ها خیلی سوال هست در مورد روشی به نام فیبروز ابرو میباشد. اینجا سعی می‌کنیم به زبان ساده کلیات این روش رو براتون توضیح بدیم. کمپانی فی با مدیریت آقای برانکو بابیک چند سالی هست که در زمینه آرایش دائم فعالیت می‌کند و سبک های خاصی در نحوه اجرا ابداع کرده از جمله فیبروز برای طراحی ابرو به روش میکروبلیدینگ سایه هاشور و میکرو و ابرو و همچنین فیکانتور هست.

موسسه فی در زمینه‌های زیادی فعالیت میکنه. در روش فیبروز , هاشورها به سبک خاصی که برای ایشان می‌باشد صورت می‌گیرد. البته الگوهای شبیه متد فیبروز در کشورهای مختلف اجرا میشه که روش فیبروز از همه آنها در ایران محبوبتره. آقای برانکو بابیک در طراحی ابرو نسبت طلایی رو بسیار مورد توجه قرار داده و از آن استفاده می‌کند.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن و تاتو اصلاحی یا تاتو ایمن, پیاده سازی یا وارد نمودن رنگدانه در حد فاصل قسمت درم واپی درم پوست برای حصول اطمینان از ماندگار طولانی و ایمن هست. در روش میکروپیگمنتیشن مقداری از رنگ وارد سوزن میشه و از رویش مو در نواحی مورد نظر پر میشه. این جلسه معمولا بین نیم تا یک ساعت طول میکشه و دردناک نیست.  البته قبل از انجام میتوان از کرم های موضعی بی حس کننده استفاده کرد. بعد از اتمام جلسه ابرو کمی پررنگ تر به نظر می‌رسد اما به مرور  طبیعی میشه.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن

میکروبیلدینگ ابرو چیست؟

میکروبیلدینگ نیز یکی از روش انجام آرایش دائمی و زیرمجموعه تاتو و هاشور به حساب می‌آید که جدیدتر بوده و نیمه دائم به حساب می‌آید. زیرا در این روش جوهر به قشر میانی پوست میره و به همین دلیل نیمه دایم محسوب میشه. لازم به ذکره که انجام این روش نیاز به مجوز دارد و هر کسی نمیتونه این کارو بکنه. یکی از موارد در واقع مهمترین کاربرد این روش در ظریف و مویی بودن خطوط هست نسبت به میکروپیگمنتیشن ابرو. و دلیل این امر مهم اینه که روش میکروپیگمنتیشن به دلیل لرزشهایی که دستگاه داره و ضربات وارده از سوزن به پوست خط های هاشور ضخیم تر از موی ابرو ایجاد میشه و البته عمیق تر و ماندگارتر. اگر پیگمنتر در استفاده از دستگاه میکروپیگمنیشن و کنترل خطوط هاشور مهارت کافی پیدا کرده باشه در استفاده از این روش نیز بسیار موفق‌تر عمل میکند. به طور کلی میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو در مبحث خودشناسی رنگ ها , بی حسی کاملا شبیه میکروپیگمنتیشنه و فقط در روش تزریق رنگ پوست با تغییراتی همراهه. در  روش میکروبلیدینگ از یک قلم دستی استفاده می‌کنند. که به شکل ردیفی و فلت به هم متصل میشن. در روش میکروبیلدینگ ابرو با آغشته کردن سوزن ها به رنگ و کشیدن با فشار مناسب به داخل پوست انجام  میشه. در این روش در عین سادگی به مهارت هنر بسیار زیادی برای کشیدن خطوط و حفظ فشار دست یکسان در تمام خطوط نیاز دارد که این امر با ممارست بسیار حاصل می‌شود.  فاصله بین خطوط هاشور نسبت به موهای ابرو , نوع خواب و حالت نسبت بهموی ابرو بسیار حائز اهمیته. کوچکترین اشتباهی در این موارد قابل بازگشت نیست و به دلیل ظرافت کار تعداد بالای خطوط نسبت به روش میکروپیگمنتیشن خطاها کاملاً مشخص میشه. حتی یک خط ناهماهنگ با دیگر خطوط از زیبایی کار شما کم میکنه .

میکروبیلدینگ ابرو در اصفهان

میکروبیلدینگ ابرو در اصفهان

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *