هاشور ابرو چه مدت ماندگاری دارد و دوام هاشور ابرو چقدر است ؟

دوام هاشور ابرو

دوام هاشور ابرو

هاشور ابرو چه مدت ماندگاری دارد و دوام هاشور ابرو چقدر است ؟

ماندگاری هاشور ابرو و عوامل تاثیر گذار در دوام هاشور ابرو:

یکی از سوالات مهمی که قبل از هاشور ابرو پیش می‌آید این است که آیا هاشور ابرو چه مدت ماندگاری دارد ؟ در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم و این که چرا ماندگاری هاشور ابرو در بعضی افراد زیاد تر است؟ یا اینکه ماندگاری و دوام هاشور ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

در مقاله های قبلی در مورد انواع هاشور ابرو پاک کردن هاشور ابرو و عوارض و خطرات هاشور ابرو صحبت کردیم.

در این مقاله در مورد دوام هاشور ابرو صحبت می کنیم.

دوام هاشور ابرو جدید

دوام هاشور ابرو مدل جدید یا تکنیک و مدلهای جدید هاشور ابرو از هاشور های قدیمی کمتر است و این به دلیل نوع رنگ هاشور های جدید می باشد. رنگ های مدل های جدید هاشور ارگانیک هستند و این باعث می‌شود دوام هاشور ابرو کم شود و در عوض عوارض هاشور ابرو بسیار بسیار کمتر است. تا آنجایی که هاشور ابرو به روش فیبروز زیر یک سال دوام دارد. در مدل هاشور ابرو جدید معمولاً هاشور ابرو یک روش نیمه دائمی است حتی اگر هاشور ابرو حرفه ای انجام شود باز هم این کار یک کار نیمه دائمی است و دوام هاشور ابرو در این روش کمتر است .

دوام هاشور ابرو پوست چرب

ماندگاری هاشور ابرو به نوع پوست هم بسیار بستگی دارد چرا که مدل‌های جدید هاشور ابرو برای پوست های چرب پیشنهاد نمی‌شود. پوست های چرب برای رنگ های مدل جدید هاشور ابرو مانند سرسره عمل می‌کند و مخصوصاً اگر رنگ ها پایه چربی باشد هاشور ابرو برای پوست چرب ماندگاری بسیار بسیار پایینی را دارد. چرا که چربی پوست باعث می شود پس زدن رنگ یا پخش رنگ هاشور ابرو روی پوست چرب را داشته باشیم .

فیبروز پوست چرب

فیبروز پوست چرب

ماندگاری هاشور ابرو با دستگاه

ماندگاری هاشور ابرو با دستگاه بسیار بسیار بیشتر از ماندگاری هاشور ابرو به روش فیبروز می باشد. چراکه هاشور ابرو با دستگاه در عمق پایین‌تری از پوست نفوذ می کند و اینکه هاشور ابرو با دستگاه زده میشود باعث می‌شود فشار منظم تر و یکنواخت تری روی پوست ایجاد شود و این باعث دوام بیشتر هاشور ابرو با دستگاه می شود .

هاشور ابرو با دستگاه

هاشور ابرو با دستگاه

 

هاشور ابرو چیست و برای پر کردن ابرو مناسب است؟ – سیمرغ

هاشور ابرو سلام هاشور ابرو چقدر دوام – زیباکده

مدت زمان ماندگاری هاشور ابرو یا میکروپیگمنتیشن چقدر است

 

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *