هاشور ابرو چیست و عوارض هاشور ابرو چیست؟

عوارض هاشور ابرو

عوارض هاشور ابرو

هاشور ابرو چیست و عوارض هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو چیست و چه عوارضی دارد? معمولاً سوالی هست که واسه همه خانم هایی که میخوان این کار و انجام بدهد براشون پیش میاد.

خیلی از خانم ها دوست دارن هاشور ابرو انجام بدن ولی به خاطر اینکه از خطراتی که براشون داره و عوارضی که هاشور ابرو داره می ترسند هاشور ابرو انجام نمی‌دهند. امروز اومدیم تا درباره عوارض هاشور ابرو صحبت کنیم .
و همچنین عوارض هاشور ابرو در دوران بارداری و عوارض هاشور در دوران پریودی و همچنین عوارض هاشور در دوران شیردهی را توضیح دهیم.

عوارض هاشور ابرو در بارداری و هاشور ابرو در دوران پریودی

هاشور ابرو در دوران پریودی و همچنین هاشور ابرو در بارداری توصیه نمی شود. دلیل اول به خاطر اینکه بدن در دوران پریودی یا بارداری دچار نوسانات و اختلالات هورمونی شده و تمامی هورمون های بدن به هم میریزه. وقتی هورمون ها به هم بریزه روی رنگ پذیری پوست بسیار تأثیر می‌گذارد و باعث میشه رنگ درست وارد پوست نشه . هاشور ابرو نتیجه دلخواه ای که شما از هاشور ابرو انتظار دارید اتفاق نیفتد.

هاشور ابرو در دوران بارداری

همچنین چون رنگ وارد بدن شما میشه و شاید وارد خون شما بشود ممکنه روی فرزند دلبند شما تاثیر منفی بگذارد. هاشور ابرو در بارداری برای بچه مضر است و همچنین هاشور ابرو در بارداری باعث می شود که نتیجه مطلوب هاشور ابرو را نگیرید .

هاشور ابرو در دوران شیردهی

هاشور ابرو در دوران شیردهی هم مانند هاشور ابرو در دوران بارداری و هاشور ابرو دوران پریودی هم عوارض دارد. هاشور ابرو در زمان شیردهی هم عوارض بدی بر بدن دارد به این دلیل که هم نوسانات هورمونی را هم در این دوران داریم و رنگ پذیری بسیار پایین است. هم این که مواد شیمیایی که وارد خون میشود روی شیر شما و فرزند دلبندتان تاثیر می‌گذارد. البته باید بگویم که بعد از یکسال شیردهی بدن مادر پرمون هایش تنظیم می‌شود و مادر می‌تواند هاشور ابرو را بزند .ولی باید یک وعده بعد از اینکار شیر خود را دور بریزد و یعنی شیر بعد از هاشور ابرو را به بچه ندهد.

عوارض هاشور ابرو افراد بیمار

عوارض هاشور ابرو برای افرادی که بیماری‌های هورمونی مثل تیروئید و قند دارند که کاملاً مشهود است و برای افرادی هم که بیماری‌های خونی دارند و انعقاد خون آنها دیر اتفاق می‌افتد نیز هاشور ابرو عوارضی دارد. رنگ های شیمیایی یکی از عوارض هاشور ابرو می باشد ولی در کل امروز عوارض هاشور ابرو برای افرادی که سالم هستند و بیماری خاصی ندارند بسیار کم است یا به صفر رسیده است.

چرا که اخیراً برای هاشور ابرو از رنگ‌های گیاهی و غیر شیمیایی استفاده می‌شود و رنگ‌های هاشور ابرو کاملاً مطمئن هستند.

استفاده از رنگ‌های شیمیایی جزو یکی از خطرات هاشور ابرو است .

عوارض هاشور ابرو در محیط های غیر بهداشتی

هاشور ابرو باید در محیط های بهداشتی و کاملا استریل انجام شود. باید از پک‌های یکبار مصرف استفاده شود. کلاً پیشبند و پاپوش و کلاه و تیغ و تشتک رنگ همه و همه باید یکبار مصرف باشند و بقیه موارد که نمی توانند یکبار مصرف باشند باید حتماً ضدعفونی شود. هاشور ابرو را باید یک نوع عمل جراحی دانست و در محیط های کاملا استریل انجام داد و حتماً حتماً باید نکات بهداشتی را رعایت کرد. وگرنه عوارض جبران ناپذیر هاشور ابرو در رعایت نکردن بهداشت محیط کار بسیار زیاد است .

 

بررسی عوارض تاتو ابرو و هاشور – دلگرم

عوارض هاشور ابرو و میکروپیگمنتیشن – زیبامون

مزایا و معایب هاشور ابرو؛ آنچه باید در مورد هاشور ابرو بدانید | ستاره

 

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *