همه چیز درباره فیبروز برانکو

فیبروز برانکو

فیبروز برانکو

فیبروز برانکو آکادمی فی جدیدترین روش های میکروبلیدینگ ابرو فیبروز می باشد. که میخاهیم آن را برایتان معرفی کنیم. این روش فیبروز برانکو نیزهم مانند دیگر متد های میکروبلیدینگ همراه قلم دستی انجام می شود.

تفاوت های این روش:

اما تفاوت فیبروز برانکو با دیگر روش های میکروبلیدینگ درزمینه قرینه سازی و طراحی ابرو میباشد. در این روش فیبروز برانکو، طرح و مدل هاشور و سایه ابرو بر اساس مدل صورت و نسبت طلایی انجام میشود. در واقع فیبروز از ترکیب دو کلمه phi+brows میباشد.

درنتیجه  بر اساس این متد فیبروز برانکو، طراحی مدل ابرو در زمان میکرو با استفاده از تقاطع هایی که بر اساس ابعاد نسبت طلایی در قسمت مختلف ابرو زده میشود، انجام خواهد شد. از نظر این متد، قرینه سازی بر اساس این ابعاد یکی از بهترین هماهنگی رو با صورت هر فرد دارد. نتیجه کار بسیار طبیعی خواهد بود.

نسبت طلایی چیست؟

نسبت طلایی درواقع همان فی (phi=1.681) می باشد، که در طراحی تقاطع تارهای ابرو استفاده می شود. از نظرفیبروز برانکو، قرینه سازی برپایه این ابعاد بهترین هماهنگی رو با صورت فرد داره و نتیجه کار رو کاملا طبیعی و زیبا در می آورد.

درباره آکادمی فی :

این آکادمی فیبروز برانکو توسط شخصی به نام برانکو بابیچ، تاسیس شده است. این آکادمی به سبب ابداع روش های جذاب در زمینه های مختلف همانند فیبروز ابرو برای هاشور و سایه ابروها، فی کانتور برای تاتو و سایه خط چشم و همینطور تتو خط لب، فی ریمووا برای پاک کردن تاتو بدن و هاشور ابرو به سرعت در سراسر دنیا معروف شد. دوره ها و مدارک این موسسه با استقبال فعالان این حوزه مواجه شد.

معروفترین روش های این آکادمی:

 معروفترین روش های ابداعی این آکادمی فیبروز برانکو، متد فیبروز ابرو است که بسیار پرتقاضا و پرطرفدار است، بطوریکه امروزه آموزش میکروبلیدینگ فیبروز و ارائه مدرک رسمی فیبروزجز برترین امتیازهای هر مرکز میکرو ابرو محسوب می شود. برای ایرانی ها شرکت در این دوره های فیبروز برانکو تنها در صورت رفتن به کشورهای خارجی امکان پذیر است.

 چرا که این دوره های فیبروز برانکو در ایران برگزار نمیشود و در کشورهای اطراف نظیر دبی امارات، باکو آذربایجان، استانبول ترکیه و … برگزار میشوند که البته شرکت در آنها هزینه خیلی بالایی هم خواهند داشت.

آکادمی فی در کشورهای مختلفی نظیر آمریکا، آلمان ، روسیه ، اتریش و … دفتر دارد.

انواع مدارک فیبروز

در فیبروز برانکو آکادمی فی به افرادی ی که تحت نظر خودشان دوره دیده باشند و موفق به اخذ مدرک رسمی فیبروز شده باشند، لوگوی اختصاصی اختصاص می دهد. همزمان اسم شخص را در سایت اصلیش ثبت مینماید.

درکل ۵ نوع درجه برای مدرک آرتیست های مسلط به فیبروز ابرو از طرف آکادمی فی ارائه میشود:

۱-میکرو کار آرتیست (Artist)

-میکرو کار رویال (Royal Artist)

-میکرو کار دستیار استاد (Master Assistent)

-میکرو کار مستر یا استاد (Master)

-میکرو کار استاد بزرگ (Grand Master)

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *