چگونه با ابروهای طبیعی صورتی جذاب داشته باشیم؟

ابروهای کوتاه و نازک خود را تغییر حالت دهید

ابروهای زیبا می‌توانند حالت چشمان را کاملا متفاوت نشان دهند، ابروها نقش بسزایی در زیبایی صورت و به‌ خصوص چشم‌ها دارند.  متاسفانه گاهی پیش می‌آید که ابروها حالت طبیعی خود را از دست می‌دهند و بعضی قسمت‌هایشان خالی می‌شوند. و دیگر نمی‌توان آنگونه که زیباست آن‌ها را حالت داد. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توان رشد موهای ابرو را تحریک کرد تا دوباره ابروهایی همانند گذشته داشت. فیبروز یا میکروبلیدینگ ابرو یکی از این راه هاست. البته باید دقت شود فیبروز ابرو توسط یک شخص ماهر انجام شود و کاشت رنگ در فیبروز حتما باید در لایه درم پوست که یک لایه سطحی تر از لایه پیاز مو است. میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو اگر صحیح انجام شود به رشد ابرو کمک میکنند.

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

 

 

ترمیم ابروی کوتاه فیبروز ابرو در اصفهان

دارا بودن ابروهای طبیعی در واقع به معنای داشتن ابروهایی با طول طبیعی است. بعد از اینکه طول ابروهای خود را تعیین کردید شروع به پر کردن ابروها کنید. از مداد ابرویی استفاده کنید که رنگ آن به رنگ طبیعی ابروهایتان نزدیک تر است یا اینکه رنگش کمی روشن تر از رنگ طبیعی ابروهاست.

معمولا بین ۶ تا ۸ هفته طول می‌کشد که ابروها مجدد شروع به رشد کنند اما بسیار پیش می‌آید که دوست داریم ابروها زودتر پر شوند و موهای آن سریع‌تر رشد کنند، در این مواقع استفاده از راه‌ حل‌های طبیعی وجود دارد کهقطعی نیستند. البته باید قبل از استفاده از این را‌ه‌ حل‌ها مطمئن باشیم که کم شدن موها به‌دلیل بیماری و مشکل خاصی نیست.

ماساژ ابروها

به‌طور کلی ماساژ دادن هم برای پوست صورت مفید است و هم برای موها. برای ماساژ دادن ابروها بهترین کار این است که با یک برس کوچک مخصوص، ‌ابروها را در جهت رویش موها شانه کنید، علاوه بر این می‌توانید با نوک انگشت‌ها با حرکاتی دوار به سمت گوشه‌های صورت، قسمت ابروها را با روغن بادام ماساژ دهید، ‌می‌توانید این کار را ۲ بار در روز انجام دهید. بهتر است اجازه دهید روغن بادام حداقل ۱۵ دقیقه روی ابروها باقی بماند و بعد صورت را بشویید. روغن بادام سرشار از ویتامین‌ E، کلسیم، ویتامین D و منیزیم است که همه این مواد می‌توانند به رشد ابروها کمک کنند.

از موچین استفاده نکنید

ازآنجایی‌که موچین می‌تواند دردناک باشد بهتر است تمرین کنید که کار با موچین را برای خود عادتی روزانه یا هفتگی نکنید، خصوصاً اگر درست نمی‌دانید چطور از موچین استفاده کنید. بهترین چیزی که برای شروع می‌توانید انجام دهید این است که به سراغ فردی متخصص برای شکل‌دهی به ابروهای خود بروید. با این کار او تمامی مشکلات شما در شکل‌دهی به ابروهایتان را برایتان توضیح داده و کمک می‌کند شکل اصلی ابروی خود که به‌مرورزمان خراب کرده‌اید را برگردانید.

ابروها را ضخیم کنید!

شاید جالب باشد بدانید وازلین ماده دیگری است که می‌تواند در رشد ابروها موثر باشد. استفاده از وازلین نیز تقریبا همانند روغن زیتون است با این تفاوت که شاید مجبور باشید ۲بار در روز از آن استفاده کنید. البته روغن زیتون رشد ابروها را سریع‌تر می‌کند ولی وازلین بیشتر روی ضخامت موی ابروها تاثیر دارد و آن‌ها را ضخیم‌تر می‌کند و در نتیجه ابروها پرتر به‌نظر خواهند رسید. وازلین بیشتر برای کسانی مناسب است که ابروهای باریک را ترجیح می‌دهند ولی دوست دارند ابروهای‌شان پر و یکدست به‌نظر برسد.

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

 

میکروبلیدینگ بهترین راه برای پر و ضخیم کردن ابرو

میکروبیلدینگ یا فیبروز روشی سریع و مطمئن برای ضخیم کردن و پر کردن ابروی شماست که برای رشد ابروهای شما نیز میتواند مفید باشد. یک راه حل درمانی برای پر کردن ابروهای شما میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو می باشد.

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *