چیزهایی که قبل از انجام فیبروز ابرو باید بدانید

بهترین مرکز فیبروز اصفهان

بهترین مرکز فیبروز اصفهان

تفاوت فیبروز ابرو با تاتو ابرو

استفاده از تاتو ابرو برای آرایش صورت روشی بسیار قدیمی و همچنین در این روش به صورت غیرطبیعی و به هم پیوسته و به صورت پررنگ بر موضع ابرو تزریق میشه .و رنگ ها خیلی غلیظ هستند و پاک کردن تاتو از صورت کاری بسیار سخت و دشواره چرا که رنگ‌ها در لایه‌های عمیق نفوذ می کنند و همیشه مقداری از جوهر زیر پوست بر جا می مونه. خیلی هم بدرنگ میشه چرا که جوهر تزریق شده به عمق پوست نفوذ میکنه. اما با ابداع روش فیبروز ابرو دیگه جای هیچگونه نگرانی برای باقی ماندن اثرات رنگ وجود نداره که این از جمله بارزترین تفاوت بین فیبروز ابرو و تاتو ابرو میباشد.

در روش فیبروز ابرو جوهر تزریق شده بر عمق پوست نفوذ نمی‌کند و از این رو پاک کردن جوهر کار آسونیه و همچنین در این روش می توانید مدل ابرو اجرایی شده خود را تغییر بدین و بدون ترس از به جا ماندن جوهر و پهن و باریک بکنید. همچنین در این روش افراد متخصص فیبروز می‌توانند ابروی شما را همانند تارمو طراحی کنند به طوری که به هیچ وجه تاتو بودن آن قابل تشخیص نباشد و ابروهای شما کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد.

بهترین تاتوکار اصفهان

بهترین تاتوکار اصفهان

فیبروز ابرو برای چه کسانی مناسب؟

توجه داشته باشیم که این روش آرایش ابروها مناسب افرادیه که هیچ تاتو روی صورتشان انجام نشده. در صورتی که افراد تاتو ابرو قبلا استفاده کرده باشند اجرای این روش بسیار سخت خواهد بود و به طبیعی بودن روشی که طرف هیچ کاری روی ابرو انجام نداده باشه را ندارد .
در نظر داشته باشیم که تمامی رنگ های فیبروز ابرو پایه روغن آب می باشند به معنای مناسب نبودن را و سبب ریزش نمی باشند چرا که برخی از شرکت‌ها در ساخت رنگ ها از فرمولاسیون ای که نبود روغن و آب را جبران می کند استفاده می‌کنند و این امر برای ماندگاری بیشتر میشه.

در طراحی ابرو به روش فیبروز باید به افراد با تجربه و ماهر در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید تا نتیجه ای خوب به دست بیاوریم . همچنین پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به اجرای فیبروز ابرو  خود را به دکتر متخصص زیبایی نشان بدهیم و از مناسب و سازگار بودن این روش با پوست خود اطمینان حاصل کنید. چرا که در برخی موارد این متد با پوست طرف سازگاری ندارد و ممکن است عوارض جبران‌ناپذیری را به دنبال داشته باشد. تاتو کار با متد فیبروز ابرو باید مدرک آکادمی فیبروز داشته باشد.

بهترین فیبروز کار ابرو

بهترین فیبروز کار ابرو

دلایل دیر نگرفتن یا ریزش رنگ در هاشور و فیبروز ابرو

برای اینکه ثابت باشه که تاتو یا فیبروز ابرو رنگ گرفته باید دو یا سه هفته بعد از انجام کار صبر کنید تا رنگ در پوست تثبیت بشه چرا که چند روز پس از تاتوی هاشور پوست شروع به بازسازی میکنه. به همین دلیل این طور به نظر می‌رسد که کمرنگ یا در بعضی موارد بدون رنگه. عمده‌ترین دلیل رنگ نگرفتن هاشور و تاتو در روش میکروپیگمنتیشن تکنیک و تجربه پیگمنتر و رنگ مورد استفاده و چرب کردن بلافاصله بعد از تاتو یا فیبروز به دفعات زیاده. البته بیشتر مشکلات از بابت رنگ های تقلبی موجود در بازار ایران به دلیل اینکه کشور ما تحریمه و برندهای معتبر آرایشی در ایران نمایندگی ندارند لذا هیچ گونه کنترلی روی مواد نیست و در بهترین حالت شرکت‌هایی که تحت لیسانس برندها در چین فعالیت دارند تهیه میشه که باز هم مورد تایید نیست و مشکل سازه .

دلیل رنگ نگرفتن فیبروز ابرو در اصفهان

دلیل اول پوست مشتری رنگ نمیگیره که در ابروی راست در ابروی چپ و چه در چشم علت رنگ نگرفتن پوست یا داخلی هست مثل بیماری قلبی اختلالات هورمونی ناراحتی اعصاب در دوران شیردهی دوران پریودی . یکسری بیرونی هست مثل آفتاب گرفتن استخر زیاد رنگ‌تتو رنگ پوست نور خورشید و مصرف کرم‌های لایه‌بردار  . عواملی هم مربوط به تاتو کار میشه مثل اینکه فشار دستش کمه. روشن بودن رنگ تاتو. فشار دست زیاد .دفعات زدن کم .مصرف بی حسی و زیاد و بیرون بودن سوزن .

 

بهترین مرکز فیبروز اصفهان

بهترین مرکز فیبروز اصفهان

اگه مفید بود با دوستاتون اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *