تاتو ابرو اصفهان

تاتو ابرو چیست و چه انواعی دارد

تاتو ابرو یک روش دائمی برای زیبایی ابروهای شما میباشد. ابرو یکی از مهمترین اجزای صورت است که زیبایی آن تأثیر بسزایی در چهره شما دارد. همانطور که میدانید افرادی که ابروهای کم پشت و کمرنگی دارد چهره های خسته و بی حالی دارند. چه بسا اگر این افراد ابروهای خود را پرپشت تر و پهن تر کنند به جذابیت چهره شان چندین برابر افزوده می‌شود.

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

انواع تاتو ابرو اصفهان

تاتو ابرو انواع مختلفی دارد که برای هر نوع پوست یکی از این روش‌ها به درد می‌خورد. همچنین رنگهای تاتو هم انواع مختلفی دارد که برای انواع پوست متفاوت است. انواع تاتو ابرو در اصفهان بسته به نوع دستگاهی که برای تاتو ابرو استفاده می شود همچنین متد و تکنیک تاتو متفاوت است .

تاتو ابرو در اصفهان

تاتو ابرو در اصفهان

تاتو ابرو میکروبلیدینگ اصفهان

تکنیک میکروبلیدینگ ابرو هم در دستگاه مورد استفاده برای تاتو ابرو و هم نوع رنگی که استفاده می‌شود متفاوت است. فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو برای پوست های خیلی چرب و کلفت اصلا پیشنهاد نمی شود . چرا که به سرعت پاک می‌شوند و هیچ دوامی ندارد. میکروبلید بیشتر برای افرادی مناسب است که پوست خشک دارند . ابروهای پهن و توخالی دارند. میکروبلیدینگ بیشتر برای پر کردن طبیعی یا هاشور مویی اصفهان کاربرد دارد و برای افرادی که هیچ مویی در ابرو ندارند پیشنهاد نمی‌شود.

تاتو ابرو فیبروز اصفهان

فیبروز ابرو هم مشابه میکروبلیدینگ ابرو می باشد که به صورت دستی انجام می شود تفاوت جزئی دارد که به آن اشاره می کنیم. فیبروز یک برند است نه یک تکنیک خاص که البته نوع طراحی ابرو و قرینه سازی ابرو نیز سبک منحصر به فردی دارد. ولی در روش اجرای تاتو ابرو اصفهان تفاوتی ندارد. فی نام یک آکادمی در صربستان است که تمامی تجهیزات مربوط به تاتو ابرو را خودش تولید می‌کند و وقتی تاتو کاران برای تاتو ابرو اصفهان از تجهیزات خود آکادمی استفاده می‌کنند نام آن کار فیبروز می‌باشد.

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir
تاتو ابرو اصفهان

تاتو ابرو اصفهان

قاب و سایه ابرو اصفهان

قاب و سایه ابرو تکنیکی از تاتو ابرو است که در آن خبری از موها و هاشور ابرو نیست . بلکه ابتدا ابرو را طراحی کرد و سپس با استفاده از دستگاه میکروپیگمنتیشن داخل آن را پر می‌کنند. می‌تواند دور قاب ابرو خط انداخت که خیلی غیر طبیعی می‌شود. داخل ابرو را می‌توان به صورت ابر و بادی یا نقطه پر کرد که پر کردن ابرو به صورت نقطه ای را سایه مخملی می‌گویند.

قیمت یا هزینه تاتو ابرو در اصفهان

قیمت یا هزینه تاتو ابرو در شهرهای مختلف متفاوت است. قیمت تاتو ابرو در تهران تا یک میلیون یا دو میلیون تومان هم می‌رسد. قیمت یا هزینه تاتو ابرو اصفهان بسته به پیگمنتر و سابقه کاری او می‌باشد. البته شخصیت و نوع مختلف قیمت‌گذاری هر فرد هم فرق می‌کند. چه بسا تاتوکار های با تجربه  در اصفهان هم هستند که شرط انصاف را رعایت کرد کرده و شرایط اقتصادی ایران را در نظر می‌گیرند و قیمت منصفانه و عادلانه ای را برای هزینه تاتو ابرو پیشنهاد می‌کنند. ولی کمی البته خیلی کم هم قیمت یا هزینه تاتو ابرو اصفهان بسته به نوع رنگ و موادی که استفاده می‌شود هم دارد. عامل مهم دیگر موثر در قیمت تاتو ابرو اصفهان مکان و جای سالن است که تاتو ابرو در اصفهان انجام می‌شود. تاتو ابرو در اصفهان یکی از کارهای رایج و مورد علاقه خانم های اصفهانی است چرا که خانم‌های اصفهانی به چهره خود بسیار اهمیت می‌دهند. مخصوصاً ابرو نزد خانم های اصفهانی جایگاه خاصی دارد که این باعث می‌شود هاشور در اصفهان جایگاه خاصی داشته باشد .
تتو ابرواصفهان

تتو ابرو اصفهان

بهترین مراکز تاتو ابرو در اصفهان

تاتو ابرو در اصفهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است چرا که مردم اصفهان به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند. الناز بیوتی یکی از بهترین مراکز تاتو ابرو در اصفهان می باشد که با بهترین و برجسته ترین و مجرب ترین کادر ویژه تاتو ابرو اصفهان در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تمامی تجهیزات مجموعه الناز بیوتی با مجوز بهداشت هستند و یک بار مصرف میباشد .