هاشور اصفهان

 هاشور در اصفهان به نام‌های متفاوتی شناخته می‌شود که ممکن است بسیار گیج کننده باشد. هاشور در قدیم با هاشور امروزی به کلی متفاوت بوده است. هاشور ابرو در قدیم با یک دستگاه برقی انجام می‌شده است که سرش یک سوزن بوده که سوزن با سرعت و عمق زیاد وارد پوست می شد و رنگ را داخل پوست می کرده است. هاشور اصفهان در قدیم در عمق زیرین پوست نفوذ می کردند ولی به تازگی متد و روش هایی برای هاشور ابرو کشف شده است که علاوه بر طبیعی بودن پوست خیلی ایمن و بی‌ضرر است .

 

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

 

هاشور ابرو اصفهان سه بعدی

 هاشور ابرو سه بعدی اصفهان همان روش میکروبلیدینگ اصفهان می باشد یا همان فیبروز اصفهان . یکی از سخت ترین و پیچیده ترین هنرهای آرایش دائم تاتو ابرو اصفهان می باشد که باید رنگ را در عمق مناسب پوست بکارد تا ماندگاری بالایی داشته باشد.  مورد بعدی که یک تاتوکار حرفه ای اصفهان باید رعایت کند رنگ هاشور است که نباید پس از مدتی قرمز یا دودی شود.
برای هاشور سه بعدی اصفهان از دو روش استفاده می‌شود :
۱- تغییر رنگ یا تنالیته رنگی ۲-نحوه زدن هاشور و ترسیم خطوط

هاشور ابرو اصفهان

نحوه زدن هاشور ابرو اصفهان

در این روش هاشور طوری زده می‌شود که باعث خطای دید شده و هاشورها شبیه ابروهای طبیعی و برجسته به نظر برسند. این نوع هاشور بر اساس فرم طبیعی ابروها زده می‌شود که مدل‌های مختلفی دارد.

رنگ هاشور اصفهان سه بعدی

بهتر است برای انتخاب رنگ هاشور سه بعدی در اصفهان از رنگ متناسب به رنگ موهای خود استفاده کنید. البته بهتر است یک یا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی موهایتان باشد. اگر برای انتخاب رنگ تردید دارید بهتر است از رنگ قهوه ای سوخته بدون قرمزی استفاده کنید. زیرا این رنگ با پوست اکثریت ایرانی ها هماهنگی دارد و با هر رنگی که بر روی ابروها بعد از هاشور گذاشته شود نیز هماهنگی دارد. هرچقدر رنگ انتخابی تیره تر باشد ماندگاری هاشور ابرو بیشتر است. بهتر است در هاشور اصفهان از رنگ های ارگانیک و بدون سرب استفاده شود البته دوام شان کمتر است ولی زیست سازگار و بدون ضرر هستند .
هاشور اصفهان

هاشور اصفهان

مزایای هاشور ابرو اصفهان

۱- قرینه سازی ابروها که برای بعضی خانمها حیاتی می باشد

۲- حالت بسیارطبیعی به ابروهای شما می دهد

۳- فرم دادن به تاج و دم ابروها

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

۴- درد و سوزش کمتر نسبت به روش های قدیمی به دلیل کار کردن در عمق کم

۵- پاک کردن راحت این نوع تاتو و تغییر حالت دادن حالت ابرو

۶- دقت بیشتر به دلیل دستی بودن انجام این روش

 

هاشور در اصفهان

قیمت یا هزینه هاشور در اصفهان

قیمت یا هزینه هاشور در شهرهای مختلف متفاوت است. قیمت هاشور در تهران تا یک میلیون یا دو میلیون تومان هم می‌رسد. قیمت یا هزینه هاشور اصفهان بسته به پیگمنتر و سابقه کاری او می‌باشد. البته شخصیت و نوع مختلف قیمت‌گذاری هر فرد هم فرق می‌کند. چه بسا تاتوکار های با تجربه  در اصفهان هم هستند که شرط انصاف را رعایت کرد کرده و شرایط اقتصادی ایران را در نظر می‌گیرند و قیمت منصفانه و عادلانه ای را پیشنهاد می‌کنند. ولی کمی البته خیلی کم هم قیمت یا هزینه هاشور اصفهان بسته به نوع رنگ و موادی که استفاده می‌شود هم دارد. عامل مهم دیگر موثر در قیمت هاشور اصفهان مکان و جای سالن است که هاشور در اصفهان انجام می‌شود. هاشور در اصفهان یکی از کارهای رایج و مورد علاقه خانم های اصفهانی است چرا که خانم‌های اصفهانی به چهره خود بسیار اهمیت می‌دهند. مخصوصاً ابرو نزد خانم های اصفهانی جایگاه خاصی دارد که این باعث می‌شود هاشور در اصفهان جایگاه خاصی داشته باشد .

هاشور ابرو اصفهان

بهترین مراکز هاشور ابرو در اصفهان

هاشور ابرو در اصفهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است چرا که مردم اصفهان به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند. الناز بیوتی یکی از بهترین مراکز هاشور ابرو در اصفهان می باشد که با بهترین و برجسته ترین و مجرب ترین کادر ویژه هاشور ابرو اصفهان در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تمامی تجهیزات مجموعه الناز بیوتی با مجوز بهداشت هستند و یک بار مصرف میباشد .