فیبروز ابرو چیست؟ فیبروز ابرو در اصفهان

اصطلاح فیبروز برگرفته از نام شرکتی می باشد که در کشور صربستان است که این روش زیبایی را بنیان گذاری کرده و در حال حاضر افراد بسیاری از کشور ما در این شرکت هشتند و این شرکت فی دارای شاگردان ایرانی زیادی است و در حال حاضر در ایران از فیبروز ابرو برای فرم و حالت دادن به ابروها استفاده می شود.
فیبروز ابرو از جمله روش نیمه دائمی برای زیبایی و پر کردن ابرو می باشد که از آن می توان به صورت دستی با استفاده از سوزن های یکبار مصرف استفاده نمایید و پس از اتمام این روش شاهد زیبایی ابروهای خود با فرم بسیار طبیعی و عالی خواهید بود.

الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

هدف از این روش پوشاندن نواقص ابرو می باشد و شما می توانید صاحب ابرو هایی با طرح خاص و با رنگ مختصی باشید. در نظر داشته باشید که این روش آرایش ابرو دائمی نمی باشد و پس از گذشت مدتی معین از بین می رود . برای همین برای داشتن ابروهایی طبیعی با زیبایی خاص می توانید به صورت دائم از این متد استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به کلینیک های زیبایی از این روش بهره مند شوید.

فیبروز اصفهان

فیبروز اصفهان

فیبروز در اصفهان

فیبروز در اصفهان

 

مراحل فیبروز ابرو اصفهان

فیبروز ابرو برای خانمهایی که علاقه زیادی به مرتب بودن و زیبا بودن دارند روش مناسبی است . سالن های کمی در اصفهان به صورت تخصصی کار فیبروز در اصفهان را انجام می‌دهند و افراد کمی به حرفه فیبروز اصفهان مشغول هستند. چراکه فیبروز ابرو اصفهان یک کار کاملاً تخصصی است که به مهارت بالایی از طراحی و تسلط نیاز دارد. برای فیبروز باید از متریال مخصوص خود شرکت فیروز استفاده کرد. مثلاً رنگ فیبروز یا قلم مخصوص فیبروز و روش طراحی که روی ابرو انجام می‌شود باید به روش فیبروز باشد.

فیبروز ابرو یعنی چه

فیبروز ابرو همان میکروبلید یانوبلید است که به صورت دستی و با کمک یک تیغ انجام می‌شود. این روش همانند روش میکروبلیدینگ ابتدا ابرو طراحی می شود.
تفاوت طراحی ابرو در فیبروز با میکروبلید این است که طراحی بر اساس عدد فی که عدد تناسب چهره می باشد انجام می‌شود. با یک دستگاه به نام دیوایدر و ابرو بر اساس تناسب چهره و عدد فی طراحی می‌شود و سلیقه مشتری اصلاً دخیل نمی‌شود.
الناز بیوتی بهترین مرکز تخصصی هاشور در اصفهان و فیبروز در اصفهان آماده است در زمینه میکروپیگمنتیشن (خط چشم و خط لب در اصفهان) و میکروبلیدینگ (تاتو و هاشور در اصفهان)  خدمات با کیفیت و اقتصادی به مشتریانش عرضه کند.
شماره تماس : ۰۹۱۳۹۳۴۵۶۸۹
اینستاگرام : @elnazbeauty.ir

فیبروز ابرو اصفهان

فیبروز ابرو اصفهان

قیمت یا هزینه فیبروز در اصفهان

قیمت یا هزینه فیبروز در شهرهای مختلف متفاوت است. قیمت فیبروز در تهران تا یک میلیون یا دو میلیون تومان هم می‌رسد. قیمت یا هزینه فیبروز اصفهان بسته به پیگمنتر و سابقه کاری او می‌باشد. البته شخصیت و نوع مختلف قیمت‌گذاری هر فرد هم فرق می‌کند. چه بسا تاتوکار های با تجربه  در اصفهان هم هستند که شرط انصاف را رعایت کرد کرده و شرایط اقتصادی ایران را در نظر می‌گیرند و قیمت منصفانه و عادلانه ای را پیشنهاد می‌کنند. ولی کمی البته خیلی کم هم قیمت یا هزینه فیبروز اصفهان بسته به نوع رنگ و موادی که استفاده می‌شود هم دارد. عامل مهم دیگر موثر در قیمت فیبروز اصفهان مکان و جای سالن است که فیبروز در اصفهان انجام می‌شود. فیبروز در اصفهان یکی از کارهای رایج و مورد علاقه خانم های اصفهانی است چرا که خانم‌های اصفهانی به چهره خود بسیار اهمیت می‌دهند. مخصوصاً ابرو نزد خانم های اصفهانی جایگاه خاصی دارد که این باعث می‌شود فیبروز در اصفهان جایگاه خاصی داشته باشد .
فیبروز

فیبروز

بهترین مراکز فیبروز ابرو در اصفهان

فیبروز ابرو در اصفهان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است چرا که مردم اصفهان به زیبایی خود بسیار اهمیت می‌دهند. الناز بیوتی یکی از بهترین مراکز فیبروز ابرو در اصفهان می باشد که با بهترین و برجسته ترین و مجرب ترین کادر ویژه فیبروز ابرو اصفهان در خدمت مشتریان عزیز می باشد. تمامی تجهیزات مجموعه الناز بیوتی با مجوز بهداشت هستند و یک بار مصرف میباشد .